Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه در مورد دلایل غیبت بعضی از بازیکنان و حضور بعضی دیگر در لیست جدید تیم ملی اسپانیا توضیح داد.

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از اعلام لیست این تیم برای سه بازی پیش رو در چارچوب مقدماتی جام جهانی، در مورد غایبان و المپیکی های اسپانیا صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از گل اسپانیا، لوئیز انریکه در این کنفرانس خبری در مورد عدم دعوت بازیکنان المپیکی و استراحت دادن به آن ها گفت:

آن ها تابستان شلوغ و دشواری داشتند و من استراحت را برای آن ها ضروری دانستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بین شش بازیکن المپیکی تیم، ما با هر یک به صورت انفرادی و جداگانه برخورد کردیم. دو تا از آن ها در این بازی ها نیز همراه ما خواهند بود. اریک گارسیا و اونای سیمون همراه ما خواهند بود و در مورد بقیه، استراحت را مناسب می دانم. کانال های ارتباطی بین فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه ها باز است. ما می دانیم آن ها چه کسانی را می خواهند، من می دانم که هر کسی که در لیست نیست، خواهان حضور و همراهی تیم بوده است.

گواردیولا می خواهد سرمربی یک تیم ملی شود...

من این را دوست دارم. من آرزوی سرمربیگری اسپانیا را داشتم. چنین چیزی فوق العاده خواهد بود. من واقعاً دوست دارم که تیم ملی را تحت هدایت او ببینم. فکر نمی کنم که بشود سرمربی بهتری از او داشت.

مانچینی گفت که در حال حاضر بهترین تیم ها ایتالیا، اسپانیا و آرژانتین هستند...

هر چیز مثبتی که در مورد تیم ملی شنیده می شود، بسیار خوشایند و لذت بخش است به خصوص اگر از سوی همکاران و حرفه ای ها باشد. من خوشحالم. من فکر می کنم که ما انتظاراتی را که فکر می کردم از ما وجود خواهد داشت را برآورده کردیم، حضور در بین شش یا هفت تیم برتر. ما از نظر تعداد گل زده با ایتالیا برابر بودیم که یک بازی هم بیشتر از ما انجام داد. ما تیمی بودیم که بیشترین مالکیت توپ و بیشترین حضور را در محوطه جریمه داشت. تقریباً همه چیز مثبت بود. ما پنجمین تیم جوان و در بین مدعیان، سومین تیم کم تجربه بودیم. تمام این موارد ما را خوش بین می کند.

غیاب تیاگو و فابیان رویز؟

این بر اساس ارزیابی های مداوم است و مردم باید بیدار شوند. بازیکنانی هستند که یورو را در حالی ترک کردند که قوی تر شده بودند و بازیکنانی نیز بودند که ضعیف تر از قبل شدند.

آبل رویز بله، آسپاس نه؟

بازیکنان زیادی بودند که در لیست حضور داشتند و می توانند باشند. من همیشه صادق بوده ام. در مورد آبل رویز، او فصل را در براگا خیلی خوب تمام کرد. در شروع این فصل، فوتبالش، نحوه حرکاتش در خط حمله، گلزنی هایش و این که او بازیکنی است که ما او را با دورانی بسیار جذاب در رده های پایین تر، بازیکنی بسیار جذاب و قابل توجه می دانیم و این چیزی است که به شدت دنبال آن هستیم.

سرخیو راموس؟

متاسفانه شرایط مانند فصل گذشته است. از وقتی که ما لیست قبلی را دادیم، او قادر به رقابت در حتی یک بازی هم نبوده است.

بدون بازیکنان رئال مادرید؟

فکر می کنم که عملکردم خیلی بهتر از صحبت هایم گویای همه چیز است. توضیح دادن چیزی که برای من مشخص است، فقط می تواند همه چیز را پیچیده کند.

 ام باپه در اسپانیا؟

شاید این طور شود و شاید نه. اگر او اسپانیایی بود، هر جا که بود من خوشحال می شدم. لیگ اسپانیا بسیار قدرتمند است و ما باید بازیکنان و پایه های خود را تقویت کنیم. اگر چه ستاره ها همیشه به کار می آیند.

 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با محمود خوردبین: با حضور پروین، محمدخانی و باقری، نقش علی کریمی در تیم رویایی می شود وریا غفوری: روی اسم من خط قرمز کشیده شد باشگاه لیون: سردار آزمون گزینه ما است جزئیات آخرین پیشنهاد رده شده پاریس توسط ام باپه منتشر شد؛ عزم جدی کیلیان! آمادگی منچسترسیتی برای پرداخت دستمزد 15 میلیون یورویی به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوئیز انریکه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است