Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@01:12:25 GMT

این مدیر با شما توافق نمی‌کند!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۵۰۹۸

این مدیر با شما توافق نمی‌کند!

تصور کنید امسال این اشتباهات بیشتر شود. نمی‌دانیم آن روز در وزارت ورزش حمید سجادی، خبری از امثال شکوری و سمیعی هست یا نه. اما قطعا این هوادار پرسپولیس است که تاوانش را پس می دهد. آنچه برانکو ساخت، آنچه یحیی تثبیتش کرد با هزاران «خون دل»خوری حاصل شد. هش‌دار که در باد گلات و فینال آسیا خوابیدن چه تاوان تلخی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله پرسپولیس با تیم رویانیان و دایی و امثالهم تنها دو تابستان ، «بد خرید» کردن است.

یجیی تا امروز متانت به خرج داده، صبوری کرده و بدون هیچ غرولندی در حال آماده کردن تیمش برای مصاف با استقلال تاجیکستان است. اما با خبریم  این آرامش همیشگی نیست.می بایست جای خالی احمد و مغانلو را زودتر از اینها پر کرد اگر اسدی قطعی شده نباید یک روز را هم هدر داد. از دست دادن قاسمی نژاد ۳۵ ساله جای طعنه و شماتت ندارد اما انفعال و بازیچه شدن برای برند پرسپولیس و هوادارش زشت است.

با توجه به آمادگی مهدی عبدی و عیسی آل کثیر نگرانی خاصی برای بازی مهم با استقلال قرمزپوش تاجیک وجود ندارد اما مگر می‌شود در ۳ تورنمنت تنها با ۲ مهاجم تخصصی پیش رفت؟

خرید ۳۵ ساله شاید در بهترین حالت موقتا یک فصل گلیم را از آب بیرون بکشد اما این «پیرمرد بازی»پله نخست نردبان سقوط است.

مهدی عبدی حالا ستاره لیگ است بی آنکه پرسپولیس میلیاردی او را از جایی بخرد. مهمتر از اعتماد به بازیکنان جوان، انتخاب آن جوان است. آریا برزگر یکی از همان ها بود که پرسپولیس به اندازه کافی قدرش را ندانست در آن سو اصرار بی نمک روی حفظ سعید روستایی که در پیکان، معمولی بودنش را دیدیم. دست کم حالا حالا ها آینده خاصی  پیش رویش نیست.پس باید در انتخاب گزینه جوان و زمان دادن به آن بسیار وسواس به خرج داد.

در پایان بار دیگر به نوع مدیریت سمیعی اشاره کرد و گفت مقاومت روی اصول خوب است، تسلیم نشدن برابر خواسته های نابجای بازیکنان تازه وارد مطلوب است، تن ندادن به هر خواسته نا معقولی عالی ست اما پراندن یک به یک گزینه ها نامش همسنگ مدیریت مستحکم نیست. نه شبیه فتح الله زاده و رویانیان قیمت ها را کذایی بالا ببر و نه با انفعال و تعلل و استخاره های بی جا گزینه های مورد نظر سرمربی را یک به یک بپران.

تکلمه؛ سپاهان با بودجه نامحدود آمده پرونده قهرمانی های متوالی قرمزها را ببندد.پس به هایجک ستاره هایش مثل سجاد یک ثانیه دل نبندید.

حواس تان به استقلال باشد اما بدانید آنکه تا بن دندان مسلح است و همانند فصل قبل تا دقیقه ۹۰ بی خیال جام نمی شود، پولدارترین تیم دولتی ایران، یعنی سپاهان متعلق به ابر کارخانه فولاد مبارکه است!

فقط لازم است نویدکیا سکوتش را بشکند و به ساکت بگوید اسدی یا ریگی را می خواهم،در طرفه العینی آن ۲ با شال زرد به گونه ای برابر لنز دوربین باشگاه زردها می خندند که هر ۳۲ دندان شان در عکس مشهود باشد .

258 41

کد خبر 1548821

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!

در اتفاقی عجیب و غریب، شدت ضربه پنالتی عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس، هر دو دست گلر جوان پرسپولیس شکسته است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند. 

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود! 

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود.

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس