Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:44:57 GMT

برنامه‌های صداوسیمای فارس در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۵۴۱۵

برنامه‌های صداوسیمای فارس در هفته دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صداوسیمای فارس در هفته دولت برنامه‌های مختلفی را از دوم تا هشتم شهریور در نظر گرفته استدر همین راستا ۱۷ برنامه رادیویی و تلویزیونی به مناسبت هفته دولت در بخش‌های مختلف شبکه فارس پخش می‌شود.

معاون سیمای مرکز فارس گفت: ویژه برنامه «راه رجا» هر شب ساعت ۲۱:۱۵ با حضور یکی از مسئولان دستگاه‌های استان بصورت زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان فارس می‌پردازد.

علیرضا باغبانمنش گفت: برنامه «نگاه روز» با دعوت از مسئولان استان فارس برای تشریح عملکرد‌ها در حوزه‌های مختلف هر روز ساعت ۱۳ بصورت زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

او گفت: در برنامه‌های روزانه «کاشانه مهر» و «صبح پارسی» هم که به ترتیب ساعت ۱۰ و ۸ بصورت زنده روی آنتن می‌رود به صورت ویژه به برنامه‌های هفته دولت می‌پردازد.

معاون سیمای شبکه فارس گفت: ویژه برنامه «شهیدان رجایی و باهنر» پنجشنبه ۴ شهریور و جمعه ۵ شهریور ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود.

باغبانمنش گفت: میان برنامه‌های «خرده روایات»، «نورهدایت» مربوط به سخنان رهبر انقلاب، و سرود و موشن گرافیک از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در هفته دولت است.

او گفت: برنامه‌های «سوگند استوار» با موضوع پیشرفت‌های پزشکی، «مسیر سبز» با موضوع پیشرفت‌های کشاورزی، «کسی به قطار ایستاده سنگ نمی‌زند» در خصوص پیشرفت‌های استان در حوزه راه و راه آهن از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در هفته دولت است.

معاون صدای مرکز فارس هم گفت: برنامه‌های «سلام کاکو» ساعت ۷ صبح و «پسین دلگشا» ساعت ۱۸ هر روز بصورت زنده در هفته دولت به بررسی دستاورد‌ها و عملکرد دولت در استان فارس می‌پردازد.

یاسر جمالی افزود: برنامه «گفتگو» هم با دعوت از مسئولان ارشد استان دوشنبه ۸ شهریور ساعت ۱۳:۱۵ بصورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود و عملکرد دولت در استان فارس را بررسی می‌کند.

او گفت: برنامه‌های «امانت الهی» و «کارگشا» هم از دیگر برنامه‌های رادیو فارس در هفته دولت است.

ابوالحسن کرمی معاون خبر صدا و سیمای مرکز فارس نیز با بیان اهمیت اطلاع رسانی دستاورد‌ها و طرح‌های موفق و قابل افتتاح دستگاه‌های مختلف استان گفت: پوشش مراسم، دستاورد‌ها و افتتاح طرح‌های ملی و استانی و دیگر اخبار مربوط به هفته دولت در دستور کار قرار دارد.

علی خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم با بیان اینکه فضای مجازی شبکه فارس قابلیت دسترسی بسیار بالایی را برای مخاطبان این شبکه فراهم کرده گفت: تقطیع و انتشار برنامه‌های مختلف صدا و سیمای فارس که با حضور مدیران ادارات در هفته دولت روی آنتن شبکه فارس می‌رود، تولید و انتشار عکس نوشته، استوری موشن و پادکست از مهمترین اقدامات فضای مجازی شبکه فارس است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیمای فارس هفته دولت برنامه رادیویی و تلوزیونی فارس پخش می شود استان فارس بصورت زنده شبکه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون