Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ علی قمیان سخنگوی سپاه حضرت صاحب ال زمان (عج) با اشاره به اقدامات جهادی قرارگاه شهید سلیمانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از ابتدای فعالیت تاکنون، گفت: از جمله اقدامات این نهاد در حوزه سلامت، کمک به کادر درمان، تقویت روحیه کادر درمان از جمله بزرگداشت روز پرستار، رزمایش کریم آل طه، اعزام نیروی انسانی تخصصی و غیر تخصصی پرستار و پزشک برای بیمارستان‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کمک به راه اندازی نقاهتگاه‌ها برای بیماران رو به بهبودی کرونا نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است، افزود: راه‌اندازی مرکز پاسخگویی سامانه ۳۱۱۳ و تیم مراقبتی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

سخنگوی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در عرصه بهداشت، غربالگری تلفنی و ثبت در سامانه سیب برای ۷۷ درصد از جمعیت استان اصفهان اجرایی شده است، ادامه داد: غربالگری خانه به خانه و ثبت در سامانه شهید سلیمانی نیز برای ۷۵ درصد جمعیت استان اصفهان انجام شده است.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح ۳۱۸ تیم رهگیری در بحث نظارتی، نظارت بر ۷۰ هزار اماکن اداری و اصناف، سه هزار داروخانه و مراکز تولید اقلام بهداشتی و نظارت و کنترل روزانه ۸۰ هزار نفر تردد در ورودی‌های استان اصفهان را در دستور کار داشته است.

سرهنگ قمیان راه‌اندازی ۶ مرکز مستقل واکسیناسیون کرونا را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه شهید سلیمانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اعلام کرد و ادامه داد: این مراکز در دانشگاه خوراسگان، حسینیه فاطمه الزهرا نجف آباد، مصلی رهنان، ورزشگاه بحر العلوم شاهین شهر، دانشگاه فرهنگ وهنر ملک شهر و فرهنگسرای ایثار وشهادت بهارستان است.

وی گفت: در پنج مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز فعالیت مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سپاه صاحب الزمان (عج) انجام شده است.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه صاحب الزمان اصفهان مرکز واکسیناسیون سپاه صاحب الزمان استان اصفهان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس

سامانه خودنویس از ابتدای سال گذشته راه اندازی شد که از طریق آن متقاضیان و مستاجران خود می‌توانستند تمامی قراردادهای اجاره ای در حوزه املاک از جمله مسکن، مغازه و... را ثبت کنند که با راه اندازی این سامانه بسیاری از مردم ابراز خوشحالی کردند که با اجرای این طرح دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شد و بساط گران فروشی در این بازار برچیده شد.

در همین رابطه حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی این سامانه و همچنین با اتصال مشاوران املاک به این سامانه شاهد آن هستیم که حق الزحمه های نجومی که پیش از این توسط برخی از مشاوران املاک گرفته می‌شد برچیده شد گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار افزایش یافته است و ما شاهد کاهش مشکلات بسیاری که پیش از این مستاجران با آن روبرو بودند هستیم. 

او گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه بساط سوداگری و دلالی از این بازار برچیده شده است و به زودی شاهد تحول خوبی در قیمت‌های بازار مسکن هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش