Web Analytics Made Easy - Statcounter

زوریا لوهانسک با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، از راه‌یابی به دور گروهی لیگ کنفرانس اروپا بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، زوریا لوهانسک میزبان تیم راپید وین بود که با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا با شکست 6 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، از صعود به دور گروهی مسابقات بازبماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولکساندر گلادکی و شهاب زاهدی (از روی نقطه پنالتی) در دقایق 40 و 87 برای زوریا گلزنی کردند و مارکو گروئل در دقیقه 10، لئو گریمی در دقیقه 15 و تاکسیارچیس فونتاس در دقیقه 68، دروازه میزبان را گشودند.

اللهیار صیادمنش از ابتدا در ترکیب زوریا بود و در دقیقه 63، جای خود را به زاهدی داد. صیادمنش در دقیقه 16 از داور مسابقه دریافت کرد. شهاب زاهدی هم با وجود گلزنی در دقیقه 87، در دقیقه 89 صاحب ضربه پنالتی دیگری شد که آن را از دست داد.

جهانبخش بالاتر از سون بهترین لژیونر هفته قاره آسیا شد

در دیگر بازی مهم، الفسبورگ با نتیجه 3 بر یک بر فاینورد غلبه کرد. یوهان لارسون در دقیقه 42، الکساندر برنهاردسون در دقیقه 50 و ماروخی اندیونه در دقیقه 77 گل‌های الفسبورگ را به ثمر رساندند و یانس تورنسترا در دقیقه 61 توانست دروازه نماینده سوئد را باز کند.

علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی فاینورد از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و در دقیقه 87 تعویض شد. فاینورد با پیروزی 6 بر 3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله گروهی شد.

رُم هم با نتیجه 3 بر صفر و با گل‌های برایان کریستانته، نیکولو زانیولو و استفان الشعراوی در دقایق 20، 65 و 84، مقابل ترابزون‌اسپور پیروز شد و با پیروزی 5 بر یک در مجموع دو مسابقه، به مرحله گروهی رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش لژیونرهای فوتبال ایران علیرضا جهانبخش فوتبال اروپا اللهیار صیادمنش لژیونرهای فوتبال ایران علیرضا جهانبخش فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود یک ‌ماه پیش بود که باشگاه فاینورد اعلام کرد قرارداد علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی‌اش را تمدید نخواهد کرد. اتفاقی که این روزها هم در این تیم رخ می‌دهد، به وضوح تأییدکننده عدم‌نیاز فنی فاینورد به جهانبخش است؛ جایی که کاپیتان تیم ملی ایران تنها در دقایق پایانی مسابقات این تیم فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

در ۳بازی اخیر فاینورد، جهانبخش به‌ترتیب ۱۴، ۷ و ۵دقیقه به میدان رفته. او در حالی از دقیقه۸۵ بازی این هفته با ایگلز راهی زمین شد که نتیجه ۳بر یک به سود هم‌تیمی‌هایش بود و بازی با همین حساب به پایان رسید. در فاصله ۳هفته تا پایان رقابت‌های لیگ هلند، فاینورد با ۹امتیاز کمتر از آیندهوون در رده دوم قرار دارد و طبیعتا از شانسی برای قهرمانی برخوردار نیست.

کد خبر 847381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال عليرضا جهانبخش

دیگر خبرها

  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد