Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد گفت: عزیزانی که مسئولیت وزارت را قبول کرده‌اند، این وضع مردم را ببینند و بی‌انصافی‌های عده‌ای بی‌رحم را نیز مد نظر قرار دهند و با همه قدرت بیایند و جلوی این ظلم‌های بی‌رحمانه در تعیین قیمت‌ها را بگیرند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به اینکه همزمان با شروع هفته دولت، دولت سیزدهم تشکیل شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم یک دولت قوی و مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دولت قوی است، چون مردمی است.

وی ادامه داد: نظام ما در تمام دنیا قوی‌ترین و قدرتمندترین نظام حکومتی است؛ چراکه مردمی است و مردم پشتوانه این نظام هستند. امکانات نظامی، قدرت اقتصادی و توان بالای علمی، هیچ کدام برای پشتیبانی و قدرت یک نظام آن قدر موثر نیست که پشتیبانی مردم به یک نظام قدرت می‌بخشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: به همان میزانی که نظام ما به خاطر مردمی بودن یک نظام قوی است، دولت سیزدهم نیز به خاطر مردمی بودن قوی است. اما به چه دلیل می‌گوییم این دولت مردمی است؟ زیرا اولا مردم ما به تمام وسوسه‌های شیطانی ضد انقلاب خارجی و داخلی نه گفتند و در انتخابات شرکت کردند و با وجود تمام فشارهای معیشتی و سختی‌ها، به این رئیس جمهور رای دادند و رئیس دولت سیزدهم با پشتوانه رای مردم انتخاب شد.

علم‌الهدی افزود: همچنین نمایندگان مردم در مجلس نیز با رای خیلی بالایی به ۱۸ نفر از ۱۹ وزیر پیشنهادی رای اعتماد دادند. لذا این دولت، یک دولت مردمی است‌. اما باید توجه داشت که وقتی مردم دولتی با چنین کیفیتی را انتخاب کردند و نمایندگانشان نیز به وزرا رای بالا دادند، مطالبات و توقعشان از این دولت نیز بالاست. مردم ما از چنین دولتی بیشتر از دولتی که با چنین کیفیتی بالا نیامده است، توقع دارند.

وی عنوان کرد: مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند در اسرع وقت مشکلات را حل کند. وزرای این دولت نیز از وضع مردم خبر دارند و می‌دانند مردم چطور در اوضاع سخت معیشتی و شرایط کرونایی زندگی می‌کنند و با این فشاری که از مردم حس می‌کنند، وزارت را قبول کرده‌اند. حال عده‌ای از افراد بی‌رحم و خدانشناس مشکلات مردم را می‌بینند، اما به فکر سوء استفاده از این وضعیت مردم به نفع خود می‌باشند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه یکی، دو هفته گذشته، خلاء بین دو دولت بود، گفت: یعنی دولت قبلی تمام شده بود و وزرای دولت جدید هنوز رای اعتماد نگرفته بودند و شروع به کار نکرده بودند. عده‌ای از افراد بی‌رحم از این وضعیت سوء استفاده کردند و کالاها را چند برابر کردند و این کار را با چنان هماهنگی ملی انجام دادند، که مسئولین استانی دستشان به جایی نرسید و این بدترین جنایت است.

علم‌الهدی با اشاره به داستانی از تجارت یکی از افراد مورد اطمینان امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) وقتی دیدند یکی از افراد مورد اطمینان‌شان، قیمت کالایی را به دلیل افزایش تقاضای مردم، بالا برده است، گفتند: "سودی که از این تجارت به دست آمده است، پلیدی و نجاست است." مردم بدانید اینکه ملاک تعیین نرخ کالاها را میزان عرضه و تقاضا قرار داده‌اند، این با اقتصاد شرک‌آمیز سرمایه‌داری متناسب است.

وی بیان کرد: این نهایت بی‌رحمی است که بگوییم دامداران میزان عرضه و تقاضا را ارزیابی کردند و روی لبنیات نرخ گذاشتند. یک هفته صبر می‌کردید، دولت سیزدهم شروع به کار می‌کرد، نهاده‌های دامی را با قیمت کم در اختیار شما قرار می‌داد، شما هم لبنیات را به قیمت عادلانه به مردم می‌فروختید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: عزیزانی که مسئولیت وزارت را قبول کرده‌اند، این وضع مردم را ببینند و بی‌انصافی‌های عده‌ای بی‌رحم را نیز مد نظر قرار دهند و با همه قدرت بیایند و جلوی این ظلم‌های بی‌رحمانه در تعیین قیمت‌ها را بگیرند و اجازه ندهند مردم گرفتار شوند. ان‌شاءالله با همت این مسئولین که هم متدین اند و هم مورد اعتماد مردم، این مشکلات در هفته دولت حل شود و این حالت استیصال مردم برطرف شود./ ایسنا

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزارت را قبول دولت سیزدهم علم الهدی بی رحم عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد

ایسنا/کردستان معاون و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد موفقیت اقتصادی را موجب می شود، گفت: تجربه ثابت کرده است که فاصله گرفتن از دولتی بودن امور اقتصادی همیشه منفعت های زیادی برای جامعه داشته است.

مهرداد عظیمی امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت هفته کارگر در مجتمع فجر سنندج، با اشاره به اینکه کردستان، برگ های زرین تاریخ کشور را به خود اختصاص داده و نقش مهم مردمان این دیار در پایداری انقلاب بی بدیل است، اظهار کرد: نیروی انسانی درخشان مهمترین ظرفیت استان کردستان علاوه بر ظرفیت‌های خدادادی است.

وی معرفی درست و به جای ظرفیت های انسانی استان را رسالت مهم رسانه های استان ذکر کرد و افزود: ظرفیت های برجسته کردستان و آیین های سنتی این دیار در این برهه زمانی به همت دولت به بالاترین جایگاه خود رسیده و به همگان معرفی شده است.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با تبریک هفته کارگر، عنوان کرد: کارگران مجاهدان عرصه اقتصادی هستند و در شرایطی که دشمنان در صدد تنگ کردن عرصه اقتصادی به مردم هستند، رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر پایه اقتصادی انتخاب کرده و مشارکت مردم را مبنای تحقق آن قرارداده است.

وی، با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد موفقیت اقتصادی را موجب می شود، ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که فاصله گرفتن از دولتی بودن امور اقتصادی همیشه منفعت‌های زیادی برای جامعه داشته است.

عظیمی، توجه به کارگران به ویژه کارگران ساختمانی اعلام کرد که دولت مکلف شد که بخشی از اعتبارات عمرانی سالانه دستگاه های اجرایی تحت عنوان تملک دارایی را صرف آموزش مهارت کارگران کنند و این امر از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی

معاون وزیر کار تصریح کرد: یکی از راهبردهای جدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی است.

عظیمی، کاهش بی‌سابقه نرخ بیکاری را جز افتخارات دولت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: توانمندسازی دهک‌های ضعیف جامعه نیز از دیگر اقدامات و توفیقات دولت و این وزارتخانه بوده که این روند به خوبی جلو می‌رود و در وزارتخانه در قالب یک قرارگاه در راستای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری تلاش می کنیم و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی‌های مختلف در قالب این قرارگاه شاهد تحقق منویات رهبری و پاسخگویی به مطالبات مردم عزیز ایران باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد