Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@06:49:11 GMT

واکنش مسعود ریگی به صحبت های احمد مددی!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۰۱۷۵

واکنش مسعود ریگی به صحبت های احمد مددی!

هافبک استقلال نسبت به صحبت های مدیرعامل باشگاه واکنش نشان داد

مسعود ریگی می گوید پول زیادی از استقلال نمی خواست و خواسته اش احترام بیشتر بوده است.

به گزارش طرفداری، مسعود ریگی بازیکنی است که گفته می شود به دلیل مبلغ زیادی که پیشنهاد داده تمدید قرارداد او از دستور کار خارج شده است، موضوعی که مددی هم در گفتگو با برنامه ورزش و مردم به آن اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ریگی با رد این شایعات یک استوری منتشر کرد و به صحبت های احمد مددی واکنش نشان داد:

هوادار عزیز استقلال سلام، خواستم صادقانه باهاتون صحبت کنم. خودتان میدانید در این 2 سال با کمترین دریافتی بدون حاشیه و با تمام وجود واسه موفقیت تیمم تلاش کردم. در حال حاضر خدا شاهده هیچ پیشنهاد نجومی و زیادی که شایعه شده را به باشگاه پیشنهاد نکردم. من فقط توقع احترام بیشتری بعد از دو سال داشتم ولی متاسفانه برخورد خوبی با من صورت نگرفت.

 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو هفته، هفته دایی و پروین بود! / نتایج تیم منتخب قرن (21) فرهاد مجیدی بهترین دستیار دنیا شد؛ شهاب مرتضوی به آرزویش رسید دستگیری بنجامین مندی به اتهام تجاوز جنسی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | هم گروهی سیتی پاریس و بایرن بارسا! ژرژ مندس وارد پاریس شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

به نقل از ایسنا اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900248

دیگر خبرها

  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال