Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:35:33 GMT

یک کتابدار: فضای مجازی روستای ملکن بشاگرد ضعیف است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۳۳۴۲

یک کتابدار: فضای مجازی روستای ملکن بشاگرد ضعیف است

راضیه کریمی  روزشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این باره گفت: سال ۱۴۰۰ با توجه به اینکه با تعطیلی مدارس و رنگ‌های پر خطر کرونایی شروع شد اما این کتابخانه با برنامه‌ریزی دقیق به صورت مجازی اعضا را پوشش داده است.

وی با بیان اینکه کتابخانه تنها مکان سرگرمی برای اوقات و فراغت کودکان است، گفت: امسال نیز مانند سال گذشته، برنامه‌های مختلفی از جمله معرفی کتاب، جمع‌خوانی کتاب، نمایشگاه کتاب مناسبتی، آموزش نقاشی، شعرخوانی کودکان، مسابقه نقاشی، آموزش کاردستی و قصه‌گویی برای کودکان همه را در بستر فضای مجازی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابدار کتابخانه عمومی ولیعصر ملکن بشاگرد ادامه داد: این کتابخانه قبل از ایام کرونا مرکز و پایگاه فرهنگی اجتماعی این روستا بود اما این روزها که با ویروس کرونا همه مشاغل را مختل و با مشکل مواجه کرده است.

به گفته وی، این کتابخانه هنوز همان شور و شوق قبلی خود را دارد اما به صورت مجازی و از طریق پیج‌های اینستاگرامی و واتساپ به تماس‌های تصویری گروهی برای معرفی کتاب، قصه‌گویی و برنامه‌های ترویجی کتاب‌خوانی می‌پردازد.

کریمی افزود: در این بستر گروه‌های متفاوتی ویژه جوانان، دانشجویان و فرهنگیان برای مطالعه ایجاد شده که به صورت فردی یا گروهی کتاب‌ها را درگروه بارگذاری و در واتساپ به اشتراک می‌گذاریم تا اعضا در گروه‌ها بتوانند کتاب‌ها را به موقع مطالعه کنند.

وی تعداد کتاب‌های موجود کتابخانه ولی عصر (عج) روستای ملکن بشاگرد را پنج هزار و ۶۹۴ جلد عنوان کرد و گفت: این کتابخانه در سال ۸۱ تاسیس شده و امروز با ۵۰۰ نفر عضو از خود روستا و روستاهای همجوار (بن‌ریز و تچک) دارای بخش‌های مجزا از قبیل بخش کودک، سالن مطالعه و سالن آمفی تئاتر است.

"روستای ملکن در شهرستان بشاگرد" که خوشبختانه این شهرستان به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی با ۸۰ درصد واکسیناسیون افراد بالای ۴۸سال، بیشترین استقبال را از میان تزریق واکسیناسیون کرونا داشته‌اند، در جنوب شرق استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها بشاگرد هرمزگان کتاب فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بشاگرد هرمزگان کتاب بشاگرد هرمزگان کتاب فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم