Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۳۹۵میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۱هزار و ۳۶۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۲درصد یعنی ۹هزار و ۳۱۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «خودرو و ساخت قطعات» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات شیمیایی» و «فلزات اساسی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نماد «وکار»، «شتران» و «تنوین» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «نوری»، «فولاد» و «برکت» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری بانک کارآفرین حدود ۱۷۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی پتروشیمی نوری با برتری حدود ۴۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۶۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۰۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۹۹۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۱۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

پربیننده ترین مقایسه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله / بازدهی خیره کننده دارا یکم و پالایش کدام بازار طی هفته گذشته بیشتر سود داشت؟ / ثبت کمترین بازدهی برای طلا چگونه در بورس کالا متری مسکن بخریم؟ نمای میانی بورس (۶شهریور) / صعود ۲۲هزار واحدی شاخص کل سنگین ترین صف های خرید و فروش / مدیریت در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار سرمایه حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه