Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویربرداری سریال «در کنار پروانه‌ها» در شرایط ویژه و سخت کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه دارد. قرار است این سریال به کارگردانی داریوش یاری، از امشب ساعت 21:30 روانه آنتن شبکه دو سیما شود.

تدوین و ساخت موسیقی این مجموعه همزمان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها عوامل سریال در تهران مشغول به کار هستند و پس از آن برای ضبط برخی سکانس‌ها به لاهیجان خواهند رفت.

داستان سریال «در کنار پروانه‌ها» از آن‌جا شروع می‌شود که مشکلاتی پی در پی، «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است، به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی زندگی اش که خواهرش است، طعمه نقشه‌ای می‌شود که…

در این مجموعه، بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می‌کنند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی محرم ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمد حسین میری صادر و به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیر آزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کشف یک فیروزه‌ی کمیاب زندگی یونس که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است را وارد مسیر مخاطره‌آمیزی می‌کند.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و نامزد بهترین نقش اول زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلمبرداری و بهترین صداگذاری شد.

«آبی روشن» محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است که فیلمنامه آن را امیر ابیلی و داوود گنجوی نوشته‌اند.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229894 برچسب‌ها اخبار سینما سازمان اوج

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای ماندگار از پرواز پروانه‌ها در حرم امام رضا (ع)
  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • جریمه میلیونی برای اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است