Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، کاظم تیمورزاده با بیان اینکه این میزان بار با صدور بیش از ۶۲۳ هزار و ۶۰۰ برگ بارنامه به نقاط مختلف کشور حمل شده است، اظهار داشت: در سال جاری ناوگان حمل و نقل بار استان ۴۲۵ هزار تن کالاهای اساسی و نهاده های دامی سهمیه آذربایجان شرقی شامل ۱۴۹ هزار تن گندم و ۲۷۶ هزار تن جو، ذرت دامی و کنجاله را از بنادر جنوبی به استان حمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت ناوگان حمل و نقل مسافر استان نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، یک میلیون و ۳۸۶ هزار مسافر را با بیش از ۱۹۸ هزار و ۵۵۰ سفر جابجا کرده است.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد در تعداد مسافر و ۲۷ درصد در تعداد سفر افزایش نشان می دهد.

تیمورزاده، ادامه داد: در این بازه زمانی تعداد برخورد با تخلفات اضافه بار در محورهای آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۲۵۱ مورد بوده و در این مدت تعداد برچسب معاینه فنی صادره ۳۶ هزار و ۹۰۰ مورد بوده است.

وی یادآور شد: در زمان کنونی تعدادکل ناوگان باری دارای کارت هوشمند استان ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه، تعداد رانندگان باری دارای کارت هوشمند ۳۷ هزار و ۵۰ نفر و تعداد اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری استان ۶۹۳ دستگاه است.

۲۸۵ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۷۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/60034

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی حمل و نقل تبریز کالاهای اساسی ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی کارت هوشمند راننده حمل و نقل مسافری برون مرزی ذرت دامی نهاده های دامی بنادر جنوبی ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تنیس

اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسر جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان میانه در شهرستان میانه آغاز شد.

این اردو به مدت ۷ روز از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، خراسان شمالی به میزبانی شهرستان میانه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی