Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در سطح استان بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص داده‌شده است، ابراز داشت: حداکثر ۸۰۰ تخت بیمارستانی استان در پیک پنجم کرونا مورداستفاده قرار گرفت و هیچ‌یک از بیماران کرونایی استان با کمبود تخت و مراکز درمانی مواجه نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با تلاش و همت کادر بهداشت و درمان استان و همراهی مردم و مسئولان در استان سمنان مشکل خاصی وجود نداشت و با پیش‌بینی‌های انجام‌شده موفق به طی قله پنجم کرونا در استان سمنان شدیم و این آماده هستیم تا در صورت روند رو به رشد مجدد بیماری در سطح استان نسبت به افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی در سطح استان اقدام کنیم.

پنج شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز

استاندار سمنان بابیان اینکه خوشبختانه با همکاری مردم و تلاش مسئولان کرونا در استان سمنان، سیر نزولی دارد، ابراز داشت: طی دو هفته گذشته استان سمنان با عبور از پیک پنجم کرونا در وضعیت نزولی و نسبتاً باثبات قرارگرفته است اما باید این را در نظر گرفت که وضعیت فعلی به‌هیچ‌وجه تضمینی بر عدم‌تغییر نیست و هرلحظه امکان دارد با غفلت و هرگونه سهل‌انگاری، مجدداً به سیر صعودی و افزایشی بازگردیم.

آشناگر بابیان اینکه سه شهرستان آرادان، سرخه و میامی در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان، مهدی‌شهر و گرمسار در وضعیت قرمز قرار دارند، تصریح کرد: محدودیت‌های کرونایی نیز بر اساس رنگ‌بندی اعلام‌شده اعمال می‌شود.

وی بابیان اینکه انتظار می‌رود مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات، موجب ابتلای خود و خانواده و همشهریان خود به کرونا نشده و بکوشند تا وضعیت کاهشی و نزولی فعلی استمرار یابد، افزود: امیدواریم با بالا رفتن میزان واکسیناسیون عمومی، همراه با رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر کرونا را در سطح استان سمنان مدیریت کنیم.

بیمارستان مهدی‌شهر در آستانه افتتاح

استاندار سمنان بابیان اینکه این هفته بیمارستان مهدی‌شهر به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم افتتاح این پروژه مجدداً به تعویق نیفتاده و در موعد اعلام‌شده، مورداستفاده مردم قرار گیرد، ابراز داشت: هر پروژه آماده بهره‌برداری در استان نباید افتتاح آن مجموعه به دلایل مختلف ازجمله حضور شخصیت‌ها به تعویق و تأخیر افتاده و مردم را از دسترسی و بهره‌مندی از خدمات آن محروم کرد.

آشناگر بابیان اینکه اختصاص تعداد ۵۰ تخت بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی در بیمارستان رضایی، مطالبه جدی مردم شهرستان دامغان است، تصریح کرد: لذا ضمن موافقت با درخواست این آمادگی وجود دارد تا به‌منظور تحقق آن از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی ضمن قدردانی از نیروی انتظامی و کادر درمان در اعمال محدودیت‌های کرونایی، افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران کار خود را به انجام رسانده و لذا هر فرد یا گروهی که مانع از بهره‌برداری پروژه‌های درمانی شود باید در معرض افکار عمومی پاسخگو باشد.

کد خبر 5291154

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان ستاد ملی مقابله با کرونا علیرضا آشناگر ویروس کرونا هفته دولت بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اردبیل افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان محرم 1400 تخت بیمارستانی سطح استان استان سمنان پنجم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد