Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:57:07 GMT

ساخت مسکن در نیشابور رونق می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۰۴۰۲

ساخت مسکن در نیشابور رونق می‌گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سهرابی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور گفت: به منظور رفع موانع تولید مسکن، بیش از ۳ هزار هکتار از اراضی ملی به ساخت و ساز شهری تخصیص داده شد.

او با بیان اینکه به منظور اجرای طرح‌های توسعه‌ای ساخت و ساز شهری و رفع موانع تولید و عرضه مسکن، عرصه‌هایی به مساحت ۳ هزار هکتار تحویل اداره راه و شهرسازی نیشابور شده است، افزود: این اراضی در حریم و محدوده شهرهای نیشابور، عشق آباد، بارو چکنه در قالب ۳۲ پلاک ثبتی واقع گردیده که پس از طی مراحل قانونی تحویل و تحول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بیش از ۲۶ هزار مترمربع آسفالت هدیه بنیاد مسکن تربت‌حیدریه به روستائیان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور ادامه داد: مجموع اراضی واگذار شده به اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت گسترش شهر و شهرک سازی در قالب طرح‌های توسعه‌ای عمران شهری بالغ بر ۷ هزار هکتار و جمعا در ۴۴ پلاک ثبتی شهرستان بوده است.

سهرابی بر ضرورت حفظ و حراست از اراضی ملی تاکید و بیان کرد: از عموم ساکنین محل، همیاران طبیعت و دهیاران می‌خواهم هر گونه سوء استفاده‌  از اراضی ملی را به تلفن ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام //ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری شهرسازی و معماری اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بیکی ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: بیش از ۲۳ سال امکان استفاده از ظرفیت‌های مسکن حمایتی در شهر ملک‌آباد وجود نداشت که با توجه و پیگیری‌های انجام شده در دولت سیزدهم این امر با الحاق ۲۳ هکتار زمین به اراضی این شهر محقق شد.

بخشدار بخش احمدآباد شهرستان مشهد افزود: تا کنون این زمین‌های برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به ۶۰۰ متقاضی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اولین مرحله از قرعه کشی و واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود سال ۱۴۰۰ انجام شد اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که از قبل در این شهر شناسایی شده بود اراضی مورد نیاز از همان ابتدای دولت در این شهر آماده بود.

بیکی افزود: بیش از ۲۵۰۰ قطعه زمین در شهر جدید بینالود برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده است.

کد خبر 6088673

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت