Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:20:29 GMT

سجادی: در وزارت ورزش تلاش جهادی خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۲۲۸۲

سجادی: در وزارت ورزش تلاش جهادی خواهیم کرد

وزیر ورزش جوانان گفت: امیدوارم با تلاش جهادی زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اهداف دولت مردمی را فراهم شود.

به گزارش مشرق، سید حمید سجادی در نخستین جلسه شورای معاونین این وزارتخانه، به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب که صبح امروز انجام شد، اشاره کرد و توضیح داد: دیدار با مقام معظم رهبری بسیار با ارزش، پربار و پرانرژی بود و تکالیف بسیار حیاتی را برای ایجاد رضایت مندی مردمی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : برای تحقق منویات معظم له در دولت مردمی، باید یک بردار برآیند را ترسیم کرده و با تلاش جهادی، تکالیف دو حوزه ورزش و امور جوانان را در قالب کار تیمی به بهترین نحو اجرایی و خدمات ماندگاری را برای سربلندی ایران عزیز به یادگار بگذاریم.

سید حمید سجادی در بخش دیگری از سخنانش بازی های پارالمپیک توکیو را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حضور کاروان ورزشی سردار دلها دراین رویداد مهم، کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره توسط ورزشکاران کشورمان در این آوردگاه بزرگ را ستایش کرد.

او با تاکید براینکه درخشش کاروان ورزشی ایران ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به گزارش رئیس کمیته ملی پارالمپیک از آخرین وضعیت کاروان ورزشی ایران در بازی‌های توکیو، مطمئن هستم روزهای آینده، برای ایران عزیز بسیار نوید بخش خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اولویت اصلی حفظ سلامتی ورزشکاران جانباز و معلول است، ابراز امیدواری کرد که کاروان ورزشی سردار دلها با سلامتی و افتخار به کشور باز گردد.

دکتر سجادی در بخش دیگری از سخنانش مراتب قدردانی خود را از رأی اعتماد نمایندگان محترم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: منتخبین مردم در خانه ملت در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب که علاقمند بودند دولت هر چه سریعتر فعالیت خود را آغاز کند، تعامل، همدلی و همراهی دو قوه مقننه و مجریه را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.

وی با تقدیر ازحسن اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود : از تمامی منتخبین مردم در خانه ملت، با هر دیدگاهی سپاسگزارم چرا که جلسات بسیار خوب و ارزشمندی را با کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها برگزار و به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این جلسات نمایندگان مجلس ضمن تبیین مشکلات ورزش و امور جوانان مناطق خود، نکات بسیار مهمی را ارائه دادند که بی تردید، دغدغه های آنها در فرایند فعالیت های مختلف برای توسعه و تعالی دو حوزه ورزش و امور جوانان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اولین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان دولت مردمی به ریاست دکتر سید حمید سجادی عصر امروز با محوریت ارائه گزارش آخرین وضعیت ورزش و امور جوانان کشور از سوی معاونین همراه بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان وزارت ورزش پارالمپیک توکیو مجلس شورای اسلامی کمیته ملی پارالمپیک مجلس توکیو ورزش و امور جوانان کاروان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد