Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:00:20 GMT

آیا فیرمینو به آخر خط رسیده است؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۲۷۶۸

آیا فیرمینو به آخر خط رسیده است؟

مهاجم برزیلی تیم لیورپول بعد از اینکه نتوانست عملکرد خوبی در نیمه اول بازی امروز داشته باشد، تعویض شد.

به گزارش ورزش سه، جدایی حداقل دو نفر از بین سه ستاره مثلث خط حمله لیورپول شایعه ای است که در فاصله یک فصل تا پایان قرارداد آنها به گوش می رسد. در این میان با توجه به عملکرد فیرمینو، جدایی او محتمل تر از مانه و صلاح به نظر می رسد و طی هفته های اخیر هم بسیاری از رسانه ها از جمله اتلتیک نیز به جدایی ستاره برزیلی حتی در این فصل اشاره کرده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملکرد درخشش دیوگو ژوتا در فصل قبل باعث شده تا لیورپولی ها دغدغه زیادی از بابت جدایی احتمالی فیرمینو نداشته نداشته باشند؛ بازیکنی که در دقیقه 44 بازی حساس امروز مقابل چلسی جای فیرمینو را در زمین گرفت.

 

 

یورگن کلوپ که تیمش با یک گل از چلسی عقب افتاده بود به قدری از عملکرد فیرمینو ناراضی بود که حتی چند دقیقه تا پایان نیمه اول هم صبر نکرد و او را در آخرین دقیقه بازی از زمین خارج کرده و ژوتا را جانشنی اش کرد. اتفاقی که به نظر می رسد با توجه به شرایط مهاجم برزیلی و نارضایتی هواداران، او را به بیشتر به آخر خط در لیورپول نزدیک کرد.

 

واکنش هواداران لیورپول هم به عملکرد فیرمینو در این بازی اصلا جالب نبود و بسیاری از آنها با الفاظی رکیک او را مورد حمله خود قرار داده و تعویض شدنش در دقایق پایانی نیمه اول را تایید کردند. جالب اینجاست که لیورپول خیلی زود پس از این تعویض به گل تساوی دست یافت. این دیدار در نهایت با پنالتی ثانیه های واپسین صلاح 1-1 در نیمه اول به پایان رسید.

لیورپول روبرتو فیرمینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول روبرتو فیرمینو نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!

هواداران شفیلدیونایتد سوژه امشب مطبوعات را ساختند.

طرفداری | برای دقایقی اولدترافورد شاهد شعارهای هواداران شفیلد بود.

به گزارش بی‌بی‌سی، نیمه دوم دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد با برتری 2-1 شفیلد در جریان است. تیم اریک تن هاخ در استادیوم اولدترافورد در 45 دقیقه نخست عملکرد رضایت‌بخشی نداشت و حتی در دقیقه در 35 دروازه آن‌ها توسط قعرنشین بلامنازع لیگ برتر باز شد. اما اتفاق عجیب نیمه اول که در شبکه‌های اجتماعی نیز سروصدای زیادی به پا کرد، شعارهای تمسخرآمیز هواداران شفیلد حاضر در اولدترافورد بود. هواداران شفیلد در تمسخر عملکرد شیاطین سرخ پشت سر هم فریاد می‌زدند:

چقدر باید افتضاح باشید، ما در بیرون از خانه پیروز می‌شویم!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!