Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر از شهروندان این کشور که در اطراف فرودگاه کابل حضور دارند، خواست که فوراً این محل را به دلیل وجود آنچه که به زعم این وزارتخانه تهدیدی خاص و موثق عنوان شده، ترک کنند.

هشدار وزارت خارجه آمریکا که صبح امروز یکشنبه صادر شده است می گوید که اتباع آمریکایی باید فعلاً از رفتن به سوی فرودگاه و همچنین حضور در هر کدام از ورودی های این فرودگاه اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار فوق به طور خاص از ورودی جنوبی (میدان فرودگاه)، (محل) وزارت کشور جدید و ورودی نزدیک به پمپ بنزین پنجشیر در شمال غربی فرودگاه نام برده است.

پیشتر نیز سفارت آمریکا در کابل از شهروندان این کشور خواسته بود به دلیل تهدیدهای امنیتی، از حضور در فرودگاه کابل خودداری کنند.

این سفارتخانه در بیانیه ای افزود: شهروندان آمریکایی که در حال حاضر در ابی گیت، گیت شرقی و شمالی هستند باید فوراً محل را ترک کنند.

این سفارتخانه همچنین از شهروندان آمریکایی خواست از تردد در معابر شلوغ خودداری کرده و مقررات منع تردد را نیز رعایت کنند.

پیش از آن نیز هشداری با مضمون مشابه از سوی پنتاگون صادر شده بود. اکنون و با احتساب هشدار وزارت خارجه، این سومین بار است که آمریکا به اتباعش نسبت به وجود تهدید های امنیتی در فرودگاه کابل، هشدار می دهد.

هشدار جدید وزارت خارجه آمریکا و هشدارهای قبلی سفارت این کشور در کابل در حالی است که عصر روز پنج شنبه، فرودگاه کابل صحنه انفجارهایی بود که به کشته شدن دستکم ۱۷۰ تن از جمله ۱۳ نظامی آمریکایی منجر شد.

کد خبر 5291601 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا افغانستان وزارت خارجه آمریکا فرودگاه کابل افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان فرودگاه کابل ایران روسیه رژیم صهیونیستی انفجار تروریستی ترکیه جو بایدن طالبان افغانستان فلسطین سوریه فرودگاه کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، یک طبقه از فرودگاه «ونوکوو» (Vnukovo) در شهر مسکو پایتخت روسیه به دلیل تهدید وجود بمب تخلیه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پلیس در این ارتباط خبر داد: محوطه ساختمان و اتاق ها در جستجوی مواد منفجره در حال جستجو و بررسی هستند.

یک منبع آگاه هم در این ارتباط افزود: پلیس اعلام کرد که یکی از طبقات ساختمان اداری فرودگاه ونوکوو به دلیل تهدید به بمب گذاری تخلیه شده است. بازرسی در محل در حال انجام است.

پلیس اضافه کرد که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

کد خبر 6090343

دیگر خبرها

  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد