Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام مرکز سنجش و اموزش پزشکی، آزمون پایانی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی به دو صورت کتبی و عملی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون پایانی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی به دو صورت کتبی و عملی برگزار می‌شود که بخش کتبی (به شیوه الکترونیک) در روز سه شنبه ۲۳ شهریور و بخش عملی به صورت ایستگاهی در روز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صرفاً داوطلبانی که همه بخش‌های آموزشی خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند در آزمون پایان دوره شرکت کنند. آزمون پایانی دوره، ماهیت رقابتی ندارد، بنابراین نمره منفی ندارد.

آزمون کتبی ۱۲۰ سوال دارد که به صورت الکترونیک روز سه شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۴ در محل مرکز سنجش آموزش پزشکی واقع در تهران، خیابان آزادی، حدفاصل خیابان دکتر قریب و اسکندری، روبروی پارک اوستا برگزار می‌شود. سوالات آزمون کتبی جنبه پاراکلینیکی دارد.

شرط شرکت در آزمون عملی، قبولی داوطلب در آزمون کتبی است. آزمون عملی روز یکشنبه ۲۸ شهریور در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

حدنصاب قبولی برای هر یک از آزمون‌های کتبی و عملی ۶۳ درصد نمره تراز شده هر آزمون است.

هر داوطلب حداکثر ۳ بار می‌تواند در هر یک از آزمون‌های کتبی و عملی شرکت کند. چنانچه داوطلب در آزمون کتبی قبول نشود، می‌تواند در نوبت بعد (سال بعد) در آزمون شرکت کند. چنانچه بار دوم نیز قبول نشود، به تشخیص کمیته منتخب آزمون، در دروسی که نمره کمتری کسب کرده است، ملزم به گذراندن مجدد دوره آموزشی با پرداخت شهریه است.

منبع آزمون کتاب Henry’s Clinical Diagnosis and Management by Laboratory Methods است.

محتوای آزمون شامل همه بخش‌های آموزشی مندرج در برنامه آموزشی دوره تکمیلی (تمام مواد درسی دوره) است.

مواد امتحانی و تعداد سوالات آزمون کتبی و همچنین درصد یا ضریب تاثیر هریک از مواد امتحانی در آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی در جدول زیر مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی علوم آزمایشگاهی آزمون عملی تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی برگزار می شود دوره تکمیلی کتبی و عملی آزمون کتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی