Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود هزار و ۱۰۵میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۵هزار و ۲۸۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۹درصد یعنی دو هزار و ۹۴۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۶درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «مواد و محصولات دارویی» و «مخابرات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نماد «فولاد»، «شپنا» و «وبملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کاوه»، «غناب» و «کروی» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان حدود ۸۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد کاوه جنوب کیش با برتری ۷۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۶نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۰۶نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۸۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته هزار و ۴۶۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۶ شهریورماه) کدام بازار طی هفته گذشته بیشتر سود داشت؟ / ثبت کمترین بازدهی برای طلا نمای پایانی بورس (۶شهریور۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۲۵هزار واحدی همراه شد نمای میانی بورس (۶شهریور) / صعود ۲۲هزار واحدی شاخص کل سنگین ترین صف های خرید و فروش / مدیریت در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۹۵.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۸۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۷.۸۳۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۲,۲۲۵.۱۰۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۲۹,۵۰۲.۸۸۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «شپنا» و «شستا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748298

دیگر خبرها

  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس