Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: اخطار قطعی آب به ۱۰ سازمان دولتی پرمصرف این استان به علت رعایت نکردن الگوی مصرف داده شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیمردان طالبی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی و بروز بحران کم آبی، دستگاه های اداری و دولتی مکلف به کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب آشامیدنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با وجود ابلاغ این موضوع اما میزان مصرف آب برخی از ادارات و سازمان ها بدون تغییر همانند ماه های گذشته بوده یا افزایش هم داشته است که برای این سازمان ها اخطاریه قطع صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان تاکید کرد: در زمینه مدیریت مصرف آب با کسی تعارف نداریم و در صورت رعایت نکردن کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب و تکرار این موضوع به طور حتم آب مصرفی ادارات دولتی پر مصرف قطع می شود.

طالبی با بیان اینکه ادارات حق استفاده از آب برای آبیاری فضای سبز را ندارند گفت: این موضوع به شهرداری نیز ابلاغ شده البته این نهاد از مدت ها پیش این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار داشت: به منظور مدیریت آب آشامیدنی انتقال آب از منطقه «خالق وردی» کبودراهنگ به همدان در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه به برخی از منتقدان به این موضوع پاسخ لازم داده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: علاوه بر موارد یاد شده به منظور مدیریت آب کاهش فشار شبکه و قطعی آب نیز صورت گرفته است هر چند برخی از مسئولان به این موضوع انتقاد دارند ولی چاره ای جز این کار نداریم.

طالبی ادامه داد: چنانچه در زمینه مدیریت آب برنامه ریزی شده پیش نرویم در آبان ماه سال جاری به علت کاهش شدید آب مجبور به افزایش ساعات قطعی آب مصرفی و جیره بندی خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد: آب موجود در سد اکباتان شهر همدان را باید تا پایان آبان ماه حفظ کنیم تا پس از آن با آغاز بارش های پاییزه مشکل کمبود آب رفع شود.

وی بیان کرد: بخشی از آب مورد نیاز مردم از طریق تپه عباس آباد تامین می شود که هم اینک لایروبی و ضدعفونی استخر موجود در تپه عباس آباد آغاز شده تا در پایان شهریور امسال همزمان با کاهش میزان نیاز کشاورزان به این آب، از آن برای آب آشامیدنی استفاده کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان بحران آب مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان آب آشامیدنی مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

به گزارش خبرآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.

اقتصاد آنلاین نوشت: استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899674

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰