Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:07:23 GMT

کمبود سیمان در خراسان شمالی تا پایان هفته حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۸۵۴۰

کمبود سیمان در خراسان شمالی تا پایان هفته حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوایی در بازدید از کارخانه سیمان بجنورد، اظهار کرد: این بازدید پیرو تماس‌های مردمی و تولید کنندگان بخش ساختمان استان مبنی بر کمبود سیمان بود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: قطعی برق کارخانه از عمده دلایل کمبود تولید سیمان بود که با توجه به مساعدت‌های صورت گرفته مقرر شد برق این کارخانه قطع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان بجنورد متعهد به تولید روزانه ۶ هزار تن سیمان بر اساس جدول برنامه ریزی است، افزود: به علت تفاوت قیمت سیمان در استان با سایر استان‌ها باید با کمک تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی از قاچاق سیمان جلوگیری کنیم.

هوایی تصریح کرد: با تعیین چارچوب کاری مشخص خرده فروشان باید سیمان مورد نیاز خود جهت توزیع را از سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهیه کنند.

معاون استاندار خراسان شمالی در بخش پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با این اقدامات مشکل کمبود و توزیع مناسب سیمان تا آخر هفته جاری حل شود.

کد خبر 5291977

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی سیمان تولید کارخانه سیمان ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان شیوع کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اردبیل افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان خراسان رضوی محرم 1400 خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود