Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر روانبخش روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بی توجهی به امر آموزش یکی از آسیب‌پذیرترین امور در عصر کرونا است لذا آموزش کارکنان این اداره کل در دوران محدودیت کرونا نه تنها متوقف نشده، بلکه با استفاده از فرصت تعطیلات اجباری ناشی از موجهای مکرر شیوع کرونا رشد چشمگیری نیز داشته است.

وی افزود: این اقدام مهم با بهره گیری از سامانه‌های آموزش الکترونیکی (LMS) و استفاده از محتوای چند رسانه‌ای به صورت متفاوت آفلاین، آنلاین و نیمه حضوری در برگزاری دوره‌ها، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان بیان کرد: ۲۰ دوره آموزشی کوتاه مدت به تعداد بیش از هفت هزار ساعت نفر در پنج ماهه اول امسال عمدتا در حوزه‌های امور بندری، دریایی، تجاری و اقتصادی، امور اداری، مذهبی و زبان انگلیسی برگزار و دوره‌هایی دیگر نیز برای ماه شهریور برنامه‌ریزی و در حال برگزاری است.

به گفته وی، عمده دوره‌های فوق پس از دو نوبت نیازسنجی از بخش‌ها و واحدها استخراج و بعد از اخذ مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دستور کار قرار گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: ترویج کتابخوانی، پذیرش دانشجویان متقاضی کارورزی در بندر، راهنمایی و ارائه مشاوره برای پژوهشگران و پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با بندر از دیگر فعالیت‌های آموزش بندر چابهار است‌. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی خبر داد و گفت: آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت درباره شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از آنها به تصویب رسیده است.

محمد آذرپناه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های پیش بینی شده درخصوص صادرات تولیدات دانش‌بنیان گفت: طی سال‌های گذشته بخش تعاون در استان تهران بیشتر درگیر مشکل مسکن بود. به ویژه واحدهایی که تامین زمین یا بحث انتخاباتشان دچار مشکل شده بودند و ما پیگیری مشکلات آنها را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حوزه تولید و دانش‌بنیان برنامه‌های عملیاتی گسترده‌ای صورت گرفته که بخشی از حمایتها معطوف به حمایت‌های بازاری است و طی چند سال گذشته آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت در بحث شرکت‌های دانش بنیان به تصویب رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران درعین حال اولویت صادرات در استان را صادرات دانش بنیان ذکر کرد و گفت: درکنار آن صادرات تولیدات دیگر از جمله صنایع دستی و مشاغل خانگی را نیز در دستور کار داریم.

به گفته آذرپناه عرضه محصولات صادرات محور با رویکرد تعاونی‌های دانش‌بنیان و تعاونی‌های صادراتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است و تلاش شده با اختصاص غرفه‌های مختص کالاهای ایرانی در کشورهای هدف، صادرات محصولات از طریق اتاق های تعاون و بازرگانی انجام شود و به شکل مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره ای کشورهای مورد نظر عرضه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است