Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از کشته و مجروح شدن ده‌ها نظامی سعودی در حمله هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه "العند" در جنوب این کشور، بزرگترین پایگاه نظامی یمن خبر دادند.

منابع امنیتی در گفت‌وگو با "العین الإخباریه" اعلام کردند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به جنبش انصارالله صبح امروز (یک‌شنبه) پایگاه نظامی "العند" در استان لحج و در ۶۰ کیلومتری شمال عدن را هدف حملات پهپادی و راکتی خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته این منابع، در این حمله دست‌کم شش نظامی دشمن کشته و ده‌ها تن دیگر نیز مجروح شدند.

منابع مطلع نیز به العربیه گفتند که این حمله یک گروه نظامی را در حین تمرین در پایگاه مورد هدف قرار داد.

به گفته این منابع، نظامیان سعودی کنترل پایگاه العند را به همراه افراد مسلح قبایل «الصبیحه» در دست دارند.

"العند" یکی از پایگاه‌های هوایی و نظامی قدیمی است که توسط انگلیسی‌ها در یمن ساخته شده و در شمال شهر الحوطه در استان لهج واقع شده و ۶۰ کیلومتر با شهر عدن فاصله دارد.

این پایگاه همچنین شامل یک باند برای هواپیماها، انبار اسلحه، محل اقامت خلبانان و اردوگاهی برای یک تیپ از نیروهای پیاده نظام و دیگری برای نیروهای زرهی است و آمریکایی‌ها قبلاً از آن به عنوان نقطه شروع پرواز پهپادهایشان برای تعقیب عناصر القاعده استفاده می‌کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند