Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با خانواده جانباز شهید ابوالفضل پور طیبی در شهرستان بجنورد دیدار و گفتگو کرد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با خانواده جانباز شهید ابوالفضل پور طیبی در شهرستان بجنورد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده سپاه جواد الأئمه استان نیز حضور داشتند؛ حجت الإسلام والمسلمین نوری، نماینده، ولی فقیه در استان، ضمن تسلیت ایام محرم الحرام گوشه‌ای از مصائب و درد و رنج‌های آل الله در ایام اسارت را خاطرنشان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی شهید و شهادت را بالاترین درجه‌ای خواند که هر انسان آزاده‌ای آرزوی وصال آن را دارد و در ادامه شهید پور طیبی را از جمله افرادی توصیف کرد که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از سال‌های جانبازی به این درجه عظیم نائل و به خیل همرزمانش پیوست.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در این دیدار خانواده شهدا و ایثارگران را مایه افتخار و عزت و سرافرازی این مرز و بوم دانست و تصریح کرد: این عزیزان با بذل جان و جانبازی و جان فشانی و از خود گذشتگی و ایثار حماسه‌ای ماندگار را در دل تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند.

وی افزود: بهره مندی از روحیه جهادی، صبر و تحمل مشقات و سختی‌ها و در همه حال توسل و توکل بر خدا از جمله درس‌هایی است که شهدا به ما آموخته اند.

شایان ذکر است شهید ابوالفضل پور طیبی از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس بود که در سال ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود و سپس در جریان عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به فیض جانبازی رسید و در ادامه پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام روز دوشنبه اول محرم الحرام سال جاری به درجه رفیع شهادت نائل شد و به خیل همرزمانش پیوست و پیکر پاکش در قطعه گلزار شهدای شهرستان بجنورد آرام گرفت.   بیشتر بخوانید: دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با خانواده معزز شهدای پیرانشهر   انتهای پیام/ برچسب ها: دیدار با خانواده شهدا هشت سال دفاع مقدس دادگستری خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیدار با خانواده شهدا هشت سال دفاع مقدس دادگستری خراسان شمالی دادگستری خراسان شمالی رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت