Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان گلستان اهواز بیان کرد: باید به کادر بهداشت و درمان و خدمتگزاران عرصه سلامت خداقوت گفت و قدردان زحمات شبانه روزی آنها باشیم.

وی با بیان اینکه همه مشغول خدمت به بیماران کرونایی هستند افزود: بیمارستان گلستان فوق‌العاده شلوغ و بار مراجعه بسیار زیاد است لذا از مردم انتظار داریم اصول لازم برای قطع زنجیره ویروس را رعایت و به سلامتی خود اهمیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاوه بر اهمیت حفظ جان باید به کادر درمان کمک کنیم تا تلاش و زحمات آنها به هدر نرود. این روزها رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بسیار مهم و حیاتی است و باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام شفیعی بیان کرد: تا زمانی که در مراکز درمانی حضور پیدا نکنیم و از نزدیک شاهد وضعیت نباشیم، به حجم تلاشی که در حال انجام است پی نمی‌بریم. 

وی ادامه داد: هیچ کس منکر برخی از کمبودها و کاستی‌ها نیست اما ما مردمی هستیم که با آموزه‌های دینی خود یاد گرفته‌ایم قدرشناس و قدردان زحمت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه اکنون کشور در شرایط تحریم است و دچار کمبود امکانات هستیم افزود: نمی‌گوییم هیچ اشکالی وجود ندارد اما هر انسان منصفی تایید می‌کند که کادر بهداشت و درمان به صورت شبانه روز و خستگی ناپذیر مشغول تلاش هستند.

به گزارش ایرنا مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و رییس بیمارستان گلستان، از روند پروژه تکمیلی بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان دیدن کرد.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی