Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:24:01 GMT

آزمون دفتریاری جمعه ۲۶ شهریور ماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۰۵۳۳

آزمون دفتریاری جمعه ۲۶ شهریور ماه برگزار می‌شود

 

به گزارش تابناک، بر اساس اطلاعیه‌ای توسط اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر گردید، آزمون دفتر یاری روز جمعه مورخ ۲۶‌/۶‌/۱۴۰۰ رأس ساعت ۹ صبح در کانون سردفتران و دفتریاران استان مربوطه برگزار خواهد شد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

با عنایت به اینکه آزمون کتبی جذب دفتریاری، روز جمعه مورخ ۲۶‌/۶‌/۱۴۰۰ رأس ساعت ۹ صبح در کانون سردفتران و دفتریاران استان مربوطه برگزار خواهد شد، لذا متقاضیانی که در اجرای ماده ۳ قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران از ناحیه سران دفاتر اسناد رسمی بعنوان دفتریار اول یا دفتریار دوم معرفی شده اند لازم است از تاریخ ۱۳/۶‌/۱۴۰۰ لغایت ۲۰‌/۶‌/۱۴۰۰ با مراجعه به درگاه الکترونیکی مؤسسه معین اداره به نشانی اینترنتی WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

SAAZMOON.COM نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری از تاریخ ۲۳‌/۶‌/۱۴۰۰ لغایت ۲۵‌/۶‌/۱۴۰۰ با کد رهگیری، از طریق سایت مذکور قابل دریافت خواهد بود.

تذکرات مهم:

۱- کلیه سران دفاتر اسناد رسمی فاقد دفتریار اول می‌بایست نسبت به معرفی دفتریار اقدام نمایند.

۲- اشخاصی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دفتریاری هستند که از ناحیه سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند.

۳- متقاضیان در زمان ثبت نام باید واجد شرایط مواد ۷ و ۹ قانون دفاتر اسناد رسمی باشند.

۴- چنانچه در هر مرحله از آزمون خلاف اظهارات و مدارک ارسالی از سوی متقاضیان اثبات گردد از لیست پذیرفته شدگان حذف و در صورت ابلاغ نیز لغو ابلاغ خواهند شد.

مواد امتحانی: ۱‌- احکام و معارف اسلامی ۲‌- ادبیات فارسی ۳‌- حقوق ثبت ۴‌- حقوق مدنی ۵‌- آئین نامه و مقررات دفاتر اسناد رسمی

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک سازمان ثبت اسناد و املاک سردفتران دفتریاران محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!

به گزارش ورزش سه، دریافت ۴ گل ازن آلومینیوم در اراک آن هم با وجود همه ی نفرات اصلی خط دفاعی مقابل آلومینیوم اتفاقی بود که بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس نیز فکرش را نمی‌کرد که اما در شب عجیب و غریب اراک این اتفاق رخ داد تا پرسپولیسی ها بعد از نزدیک به ۷ سال بار دیگر از یک تیم چهار گل دریافت کنند.

سرخپوشان آخرین بار در شهریور ماه ۱۳۹۶ بود که در دیدار مقابل الهلال عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ ۴ گل از حریف دریافت کردند.

از آن تاریخ تا کنون شاهد این اتفاق نبودیم که پرسپولیس از تیمی ۴ گل بخورد تا اینکه آلومینیوم اراک با درخشش مهره های هجومی خود این اتفاق تلخ را برای شاگردان اوسمار رقم زد تا خاطرات تلخی برای هواداران این تیم از گذشته زنده شود.

جالب آنکه آخرین بازی که پرسپولیس در بازی های داخلی از حریفان ۴ گل دریافت کرده بود، شکست ۴ بر ۲ سرخپوشان مقابل سپاهان در اصفهان در لیگ پانزدهم بود. دیداری که در شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد