Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@03:14:07 GMT

رشد چشمگیر اعتبارات ورزشی رشت در سالجاری

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۰۸۰۴

رشد چشمگیر اعتبارات ورزشی رشت در سالجاری

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،علی فتح الهی در گفتگوی با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه توسعه و تکمیل مجموعه ورزشی عضدی در اولویت پروژه های ورزشی شهرستان قرار گرفته است، افزود: در سال گذشته مجموعه اعتبارات ورزشی رشت از ۳ میلیارد 450 میلیون تومان به ۱۵ میلیارد تومان تاکنون افزایش پیدا کرده است.
فرماندار رشت از رشد بیش از چهار برابر اعتبارات ورزشی در این شهرستان خبر داد و افزود: این اعتبار، سهم ورزش شهرستان از اعتبارات کمیته برنامه ریزی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در مرکز استان به توسعه و تکمیل مجموعه ورزشی عضدی رشت اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از این مجموعه ورزشی برای جوانان ورزشکاران و علی الخصوص طرفداران رشته های مختلف ورزشی داری اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه بیشترین اعتبار ورزشی شهرستان رشت به این پروژه اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: سامان دهی این مجموعه سبب می شود یکی از بزرگ ترین دغدغه های ورزشکاران و ورزش دوستان در شهرستان مرتفع شود.
وی تکمیل مجموعه ورزشی فلکده را یکی دیگر از پروژه های دارای اهمیت در سال جاری عنوان کرد و ابراز داشت: تجهیز و نوسازی امکان ورزشی شهرستان در برنامه های امسال مورد توجه جدی قرار گرفته است.
فتح الهی به تاثیر ورزش در ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی جوانان، اشاره کرد و اذعان داشت: فراهم سازی بستر های لازم برای رونق فعالیت ورزشی در شهرستان سبب می شود استعدادهای نهفته جوانان در عرصه های مختلف نمایان شود.
فرماندار رشت با بیان اینکه از دیرباز شهرستان رشت در عرصه ورزش های قهرمانی حضور چشمگیری داشته و همواره ورزشکاران بنام و سختکوشی در این شهرستان پرورش یافته اند، اضافه کرد: علی رغم شرایط بیماری کرونا، ورزش قهرمانی در شهرستان رشت همچنان پویا و سرآمد است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علی فتح الهی فرماندار رشت سرانه ورزشی مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام

ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند به صورت اینترنتی ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان به منظور بروز خلاقیت دانشجویان و همچنین گسترش استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌های ورزشی، با حضور تمامی دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور در ۳ حوزه ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

مسؤولان سازمان امور دانشجویان درباره این المپیاد توضیحاتی ارائه دادند.

هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان هم در رابطه با برگزاری المپیادهای فناورانه گفت: هدف ما این است تا با برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی به خلق، توسعه و تعمیق فناوری در ورزش کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه المپیاد جدیدی را با عنوان المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی راه اندازی کرده‌ایم؛ اظهار کرد: این المپیاد در سه حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ابولفضل دانشور سرپرست اداره کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان کشور در رابطه با برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه گفت: یکی از فعالیت‌های ارزشمندی که در دولت سیزدهم در سازمان امور دانشجویان طراحی شده‌، المپیاد ورزش‌های فناورانه است که آئین نامه و شیوه نامه این المپیاد به دانشگاه‌ها نیز ابلاغ شده است.

وی افزود: ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه از ۲۵ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

ابراهیم نعیمی سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان نیز در رابطه با برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه گفت: جامعه دانشگاهی نیازمند تحرک، شادابی و نشاط، پویایی و رقابت سالم دانشجویی است.

وی افزود: یکی از فاخرترین برنامه‌هایی که سازمان امور دانشجویان دارد در رویکرد جدید و در مدیریت جدید طراحی و اجرا شده المپیاد ورزش‌های فناورانه است، این المپیاد سعی می‌کند تا آن فضای المپیادی را وارد جامعه کند.

المپیاد ورزش‌های فناورانه در سه حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

در حوزه ورزش‌های رباتیک شرکت کننده‌ها با تلفیق دانش نظری و فعالیت‌های عملی با یک دیگر به رقابت می‌پردازند و در حین مسابقه با فناوری‌های روز و حل چالش‌های فناورانه آشنا می‌شوند.

در یکی دیگر از رویدادهای مهم این المپیاد دانشجویان با ارتقای روحیه تیمی، طراحی ربات‌های ورزشی را تجربه می‌کنند.

المپیادهای ورزشی رباتیک در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و دانشجویان علاقمند می‌توانند باتوجه به علاقمندی‌های خود در این رشته‌ها ثبت‌نام کنند.

حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، شرکت کننده‌ها باید با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و در فضای مجازی با یکدیگر رقابت می‌کنند، ورزش‌های دیجیتال به صورت فردی و گروهی انجام می‌شود.
جزئیات مسابقه تحلیل بیو مکانیکی

مسابقه در روز اول با عنوان (تحلیل بیو مکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی) است که عمدتاً دانشجویان تربیت بدنی، مهندسی پزشکی، ریاضیات و فیزیک در آن شرکت می‌کنند اما محدودیتی برای دانشجویان دیگر وجود ندارد.
روز دوم مسابقه، بخش آسیب شناسی حرکات ورزشی برگزار خواهد شد که بر اساس آن نمودارهای گیت ورزشکاران و اطلاعات سینماتیک یک فعالیت ورزشی در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد و شرکت کنندگان باید با استفاده از تحلیل بردارها و یا نرم افزارهای مهندسی به تحلیل آسیب ورزشی و میزان آن می‌پردازند.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کد خبر 750670

دیگر خبرها

  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان