Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:20:55 GMT

لیست جدید اسکوچیچ معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۰۹۴۳

لیست جدید اسکوچیچ معرفی شد

اسامی 10 بازیکن تیم ملی اعلام شد و قرار است لیست لژیونرها ایران فردا معرفی شود.

به گزارش برنا؛ مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی با حضور 22 بازیکن شاغل در لیگ فوتبال ایران به پایان رسید و کادر فنی تیم ملی ده نفر از این بازیکنان را برای لیست نهایی و بازی سوریه و عراق انتخاب کرد.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال درباره لیست نفرات انتخابی گفت: همان طور که در جریان هستید با نظر کادر فنی ما قبل از شروع اردوی اصلی تیم ملی یک مینی کمپ با حضور بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برگزار کردیم و بیست و دو بازیکن در این اردو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت با نظر کادر فنی ده نفر از این بازیکنان برای حضور در اردو آخر انتخاب شدند و با لژیونرها لیست نهایی تیم ملی را تشکیل می دهند.

مجتبی خورشیدی افزود: بعد از بررسی و آنالیز دقیق صورت گرفته توسط کادر فنی و تصمیم سرمربی تیم ملی، صالح حردانی، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، میلاد سرلک، یاسین سلمانی، مهدی ترابی، محمد کریمی، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی و  وحید امیری ده بازیکنی هستند که حضورشان در اردوی تیم ملی ادامه خواهد داشت.

سرپرست تیم ملی درباره  دوازده بازیکنی که نامشان در لیست نهایی حضور ندارد هم به نکته مهمی از قول سرمربی تیم ملی اشاره کرد و افزود: عدم حضور این بازیکنان عزیز در لیست نهایی دلیلی بر بی کیفیت بودن آنها و عملکرد بد در تمرینات نیست. آقای اسکوچیچ تاکید داشتند که عدم حضور در لیست نهایی نباید باعث ناامیدی این بازیکنان شود و عملکرد آنها همواره مورد توجه سرمربی و کادر فنی تیم ملی خواهد بود حتما در آینده این شانس را خواهند داشت که در تیم ملی حضور داشته باشند.

خورشیدی هم چنین اضافه کرد: دراگان اسکوچیچ تاکید داشتند که خط خوردن تعدادی از این عزیزان تنها به دلیل ترافیک بازیکن در بعضی از پستها بود و  کادر فنی از تلاش تمام نفرات حاضر در اردو راضی بود.

سرپرست تیم ملی درباره زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی برای بازی با سوریه و عراق هم افزود:  اسامی ملی پوشانی که در  خارج از ایران بازی می کنند هم طبق برنامه ریزی صورت گرفته به دلیل اینکه بعضی از این عزیزان امشب بازی دارند فردا اعلام خواهد شد.

مجتبی خورشیدی در پایان با اشاره به عدم حضور چهار بازیکن مصدوم تیم ملی در لیست نهایی تاکید کرد: احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی و علی کریمی چهار بازیکنی بودند که قرار بود نام آنها در فهرست نهایی تیم ملی حضور داشته باشد که مصدومیت آنها باعث شد از لیست کنار گذاشته شوند. طبیعتا همه ما آرزو می کنیم دوران مصدومیت آنها به زودی به پایان برسد و  دوباره در اردوی تیم ملی شاهد حضور آنها باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی اردو سرپرست لژیونر مجتبی خورشیدی لیست نهایی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه روز گذشته خبر داده بودند که جود بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات غایب بوده و در فهرست اعلام شده از سوی آنچلوتی برای این بازی هم حضور نداشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

از سوی دیگر، رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست روز گذشته هم تیمی‌هایش را در تمرینات همراهی کند اما نامش در این فهرست دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مشکل چندان جدی برای حضور در میدان نداشته باشد.

اما دقایقی قبل اعلام شد که شرایط بلینگام برای حضور در میدان بهتر شده و نام او به فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سوسیداد اضافه شد. این در حالی است ظاهرا وضعیت رودریگو برای بازی امشب چندان مساعد نیست و به همین دلیل نام این ستاره برزیلی از فهرست رئال برای این بازی خط خورد.

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا