Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:15:11 GMT

نبود آرامستان و بیمارستان در پردیس فاجعه است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۲۷۳۴

نبود آرامستان و بیمارستان در پردیس فاجعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از تلاش های شهردار پردیس، اظهار کرد: شهردار پردیس در زمان کوتاهی با کاری جهادی پروژه های بسیار خوبی را اجرا و در این مسند رضایت مردم را کسب کردند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پردیس گفت: این پروژه ها طی دو ماه، پنج ماه و ۷۲ ساعت به بهره برداری رسیدند و کار ارزشمند ساخت دو پارکینگ بود که باعث کاهش ترافیک آزار دهنده می شود.

وی افزود: ساخت پارک، مراکز تفریحی، فرهنگی بخشی از نیاز های تفریحی مردم را برطرف می کند و ساخت بازار میوه و تره بار نیز با کار‌ی جهادی و انقلابی به اتمام رسید و امیدواریم دیگر‌ مسوولان نیز همت کرده و کارهای جهادی اینگونه را انجام دهند تا مشکلاتی که به سرعت مردم را احاطه می کند را با سرعت بیشتر مسوولان رفع کنیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دو توصیه به مسوولان داریم که اگر‌ این دو مورد را مدیریت کنند موفقیتشان بیشتر و کارهایشان ماندگار خواهد شد ادامه داد: نماز مظهر ذکر الله است و با طهارت، صداقت و پاکی انجام می شود و اگر کارهایمان را با صداقت و طهارت انجام بدهیم مانگار و توفیقات بیشتری برای مردم خواهد داشت‌.اگر نیت نماز خواندن برای خدا نباشد باطل است و در انجام کار هم اگر رضایت خداوند مد نظر باشد آن کار ماندگار می شود.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: دومین مورد مانگار شدن کارها دفع شهوت پست، مقام، شهرت و پول است و در صورتی که این مواردی که شیطان انرژی‌تان را می گیرد نداشته باشید و خدمات جهادی به مردم برسانید توفیقات بالاتری بدست آورده و نگاه ویژه خداوند را از آن خود خواهید کرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: فرماندار شهرستان پردیس در بسیاری از برنامه ها اعلام کردند که تلاش های فراوانی کردند و انصافا دوندگی های مسرانه و مجدانه‌ای در برخی مسائل مورد نیاز شهرستان داشتند.

وی ادامه داد: رشد جمعیت شهرستان پردیس بسیار بالا است و اگر زیرساخت های روبنایی و زیرساختی اگر خوب فراهم نشود قطعا مشکلات بیشتر می شود و باید مواردی که اعلام می شود به سرعت رفع شوند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: در برخی شهرستان ها داریم که در کمتر از دو تا سه سال کار ساخت بیمارستانی از صفر و فنداسیون آغاز و با تمام تجهیزات افتتاح شده است اما در پردیس با تمام زحمات و تلاش های شبانه روزی که کشیده می شود و ساختمان بیمارستانی که سالها است آماده بهره برداری بوده، هنوز هم گره هایی برای آغاز به کار دارد و این درد است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ما نگران این هستیم که ساختمان بیمارستانی با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت بدون یک تخت بیمارستانی آماده است اما در دیگر شهرستان ها بیمارستانی از صفر ساخته، تجهیز و افتتاح می شود و این برای شهرستان ما درد است که بیمارستان آماده را نمی توانیم تجهیز و راه اندازی کنیم.

وی افزود: اینکه شهرستانی در بیخ گوش پایتخت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت آرامستان و بیمارستان ندارد فاجعه است زیرا هویت بخشی به شهرستان ها به این دو مولفه است.

امام جمعه پردیس با اشاره به نبود مصلی در پردیس، گفت: نماز جمعه ۲۴ سال است که در پردیس برگزار می شود اما این شهرستان مصلی نماز جمعه ندارد و این مشکلات باید با کار‌ جهادی رفع شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام حسینی امام جمعه پردیس امام جمعه پردیس حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان