Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

دستگیری قاضی قلابی در مقابل دادگاه

سرهنگ هوشنگ کاکاوند رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان در مقابل دادگاه‌ها، پس از تشکیل پرونده بررسی موضوع مورد رسیدگی کارآگاهان پایگاه هفتم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات انجام شده دریافتیم که فردی خود را در مقابل دادگاه‌ها و دادسرا‌ها به شهروندان به عنوان قاضی معرفی می‌کرده و با مهر‌های تقلبی که در دست خود داشت، اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها می‌کرد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت، ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، وی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

خرید و فروش دلارهای تقلبی در میدان فردوسی

سرهنگ کاکاوند درباره جزئیات پرونده بررسی شده دیگری گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت ۲ متهم در حوزه خرید و فروش دلار تقلبی و اخلال در بازار ارز، پرونده‌ای تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در پی انجام تحقیقات مشخص شد که متهمان با فعالیت در بازار ارز واقع در میدان فردوسی اقدام به فروش دلار تقلبی به شهروندان می‌کنند که پس از بررسی‌های لازم هر دو متهم دستگیر و از آن‌ها ۱۴۳ بسته ۱۰۰ دلاری کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: یک باند ۴ نفره دیگر هم در بازار بزرگ تهران که اقدام به سرقت از مغازه‌ها کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند، از مخفیگاه متهمان تعداد دو دستگاه نیسان باری پوشاک قاچاق کشف و ضبط شد.

دستگیری اشرار نظام آبادپس از تخریب یک واحد صنفی

سرهنگ علی شاملو رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: اواسط مرداد ماه از طریق سامانه ۱۱۰ گزارشی در خصوص تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک و مجروح شدن ۴ نفر از شهروندان در محله نظام آباد دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تیمی از ماموران پایگاه سوم به آدرس اعلامی مراجعه و مشخص شد ۳ نفر از افراد شرور منطقه در پی اختلاف با متصدی یک واحدی صنفی به آن محل مراجعه و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیر مجاز ۴ نفر از شهروندان را مجروح و از محل متواری شدند.

سرهنگ شاملو با بیان اینکه مخفیگاه متهمان در محله نظام آباد شناسایی شد، تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدادی فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انهدام محموله ترانزیت حشیش و تریاک در سیستان و بلوچستان

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اظهار کرد: در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی، ماموران این پلیس با انجام یک سری اقدامات وسیع اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از سوداگران مرگ سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر در شرق کشور اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در تهران می‌کند.

وی افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز‌های شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان آن‌ها را در منزلی دپو و مترصد زمان مناسب برای بارگیری و انتقال به پایتخت است.

سرهنگ حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، موفق شدند خودرو متهم را هنگام تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی به آن استان شناسایی و متوقف کنند و در بازرسی از خودرو ۱۶۱ کیلوگرم حشیش و ۳۹ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

شناسایی اوباش عربده کش در خزانه

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران اظهار کرد: اواخر هفته گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و فحاشی و تخریب یک دستگاه خودرو، توسط افراد ناشناس، تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شدند.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۳ شرور ضمن عربده کشی و قدرت نمایی شیشه‌های یک دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت متواری شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با اخذ دستورات قضائی و طی یک اقدام ضربتی صبح روز ششم شهریور ماه تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت هر ۳ متهم را در مخفیگاه هایشان در محله خزانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال دادند.

راستی در ادامه به معرفی این افراد شرور به دادسرا اشاره و تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می‌کند.

دستگیری سارقان منازل قلهک در پی تیراندازی پلیس

سرهنگ محمد قاسم طرحانی سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲۴ قلهک درحال گشت زنی بودند که ۲ سارق را حین سرقت از یک منزل مسکونی مشاهده کردند.

وی افزود: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس متواری شدند که ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک در یک تعقیب و گریز طولانی با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی متهمان را بازداشت کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی صراحتا به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خانه‌های شهروندان اعتراف کردند، پرونده سارقان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف واکسن های تقلبی کرونا در شرق تهران

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران گشت نیروی انتظامی کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در حال گشت زنی بودند که به یک خودرو ۲۰۶ تک سرنشین مشکوک شدند و دستور توقف خودرو مذکور را صادر کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری در بازرسی از خودرو مذکور ۲ عدد واکسن سینوفارم و ۲ عدد آمپول آسترازنکا تقلبی همراه با سرم و یک مهر تقلبی پزشکی کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم و بنابر حساسیت موضوع متهم را برای تحقیقات ابتدایی به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی صراحتا به ۸۰ میلیون تومان کلاهبرداری با شیوه و شگرد تزریق واکسن کرونا تقلبی به شهروندان در تهران اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید

در بسته خبری «آژیر» امروز از جزئیات تزریق آب مقطر به جای واکسن کرونا تا کشف تریاک های قاچاق از بطری نوشابه مطلع خواهید شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال کلاهبرداری حرفه ای پلیس امنیت عمومی تهران مرکز عملیات پلیس امنیت پلیس پیشگیری تهران تهران اظهار مخفیگاه متهم پایگاه هفتم رئیس پایگاه مواد مخدر سوم پلیس تخریب یک مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملان شکستن شیشه واحدهای صنفی و خودرو خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی دستگیر و ۳ تیر و کمان دست‌ساز به همراه مقادیری تیله شیشه‌ای از مخفیگاه آن ها کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عامل شکستن شیشه واحدهای صنفی اظهار داشت: در پی بروز شایعاتی مبنی بر تیراندازی با سلاح شکاری از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو به‌سوی مغازه‌ها و واحدهای صنفی و تخریب شیشه سکوریت برخی مغازه و خودروهای ساکن در شهرستان‌های شهریار و ملارد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه و شناسایی عاملان تخریب شیشه‌ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در آغاز بررسی‌های مأموران انتظامی از موارد اعلامی در محل وقوع حوادث، هیچ سرنخی مبنی بر تیراندازی از سوی افراد ناشناس و شنیدن صدای تیراندازی به دست نیامد و مشخص شد که شیشه‌های مغازه‌ها و خودروها با استفاده از گوی شیشه‌ای (تیله) به طرز ماهرانه‌ای شکسته که تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی، 4 نفر از عاملان تخریب شیشه‌ها مغازه‌ها و خودروها در ملارد شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی در آرایشگاهی در شهر ملارد دستگیر کردند.

عزیزی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی 405 متعلق به متهمین توقیف و 3 عدد تیر و کمان دست‌ساز به همراه مقادیری تیله شیشه‌ای کشف شد گفت: عاملان تخریب شیشه مغازه‌ها و خودروها، قبل از دستگیری قصد عملیات جدیدی داشتند.

دستگیری شرور قمه به دست خیابان انقلاب + جزئیات

وی در ادامه بیان کرد: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان این اتفاق در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند و در بازجوئی‌های پلیس اعتراف کردند از 6 ماه قبل، تخریب شیشه مغازه‌ها و خودروها در استان‌های البرز، تهران و شمال کشور و اخیراً نیز در شهرستان‌های غرب استان تهران انجام می‌دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهروندانی که شیشه مغازه و خودروهای آن‌ها بدین شیوه مورد آسیب قرار گرفته می‌توانند جهت پیگیری قضایی و تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در شهر اندیشه فاز 4 بلوار توحید شمالی یا پلیس امنیت عمومی در شهرستان ملارد- بلوار رسول اکرم (ص) بالاتر از دادگستری جنب نمایندگی بهمن موتور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان