Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه ضمن تقدیر از زحمات پرسنل درمان در مبارزه با بیماری کرونا بر لزوم حمایت از کادر درمان و تأمین تجهیزات لازم برای درمان بیماران کرونایی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: شیوع ویروس کووید ۱۹ یک شرایط حاد و بحرانی بوده و باید با تمام امکانات برای حل و ریشه کنی این مشکل تلاش کنیم.

وی همچنین از مذاکرات مجلس با وزارتخانه‌های امور خارجه و بهداشت و درمان برای همکاری و تسهیل و تسریع در واردات واکسن مورد نیاز خبر داد.

تائبی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان از زمان شیوع کرونا گفت: این بیمارستان از آغاز شیوع این بیماری همگام با بیمارستان‌های دانشگاهی مداوای بیماران کرونایی را برعهده گرفته و در حال حاضر نیز حدود ۵۰ درصد از تخت‌های بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به ایثار و تلاش‌های شبانه روزی همکاران گفت: در این مدت حدود ۶۰ درصد از همکاران بیمارستان به بیماری کرونا مبتلا شده و متاسفانه یکنفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا به خیل شهدای ودافع سلامت پیوستند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) با اشاره به موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان با افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان به ۳۰۸ تخت گفت: حدود ۷ میلیارد تومان برای افزایش تخت های بیمارستان هزینه شده است که در صورت تأمین اعتبارات لازم تعداد ۵۰ تخت نیز تا دهه فجر امسال به چرخه ارائه خدمات اضافه خواهد شد.

تائبی در ادامه گفت: با توجه به افزایش چهار برابری فعالیت‌های واحد CT اسکن در ایام شیوع کرونا و استهلاک دستگاه موجود بیمارستان، اقدامات لازم جهت تأمین دستگاه جدید انجام یافته که انشاءالله با خرید دستگاه جدید شاهد ارائه خدمات با کیفیت‌تر به بیماران خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان امام رضا ارومیه مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی کرونا بیمارستان امام رضا تخت های بیمارستان بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود