Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی رضایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد انتخاب مجدد رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اظهار داشت: نمی‌خواهم به گذشته برگردم، ولی در انتخاب سرمربی اتفاق نظر وجود نداشت. یکسری اقلیت دوست داشتند با مربی خاصی همکاری شود و مسیر را به سمت او سوق می‌دادند، ولی اکثریت مخالف بودند و می‌خواستند فصل را با تحول، نگرش و انگیزه تازه‌ای آغاز کنند تا آن شش باخت متوالی فصل قبل به فراموشی سپرده شود و در ذهن‌ها باقی نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو زمان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: تیم ما از نظر انضباط مالی و حساب‌های مالی چه با بازیکن و مربی و چه با سایر سازمان‌ها و واحد‌های خدماتی که به باشگاه سرویس می‌دهند جزو بهترترین‌ها است. حساب کتاب‌های ما کاملا واضح است و مانعی سر راهمان برای انتخاب سرمربی و بازیکنان وجود نداشت. می‌توانستیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم؛ چرا که هیچ مشکل سر راه ما نبود، ولی این پروسه اختلاف نظر در انتخاب سرمربی باعث شد فرصت را از دست دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم در مورد پروسه انتخاب سرمربی که در نهایت به رسول خطیبی ختم شد تصریح کرد:  ما ۱۳ کاندید برای مربیگری در تیم فوتبال آلومینیوم داشتیم که از این تعداد ۴ نفرشان در همان ابتدا قرارداد خود را با تیم دیگری نهایی کرده‌بودند و اصلا نتوانستیم با آنها وارد مذاکره شویم. در ادامه ۹ گزینه دیگر وجود داشت که در باشگاه مورد بررسی قرار گرفتند و محرابی، مدیرعامل باشگاه با تک تک آنها مذاکره کرد و گزارشی از این مذاکرات در جلسه هیئت مدیره ارائه داد. توانمندی‌های آنها و قیمت درخواستی این مربیان در باشگاه ارزیابی شد و از این تعداد سه گزینه کاندید هدایت تیم فوتبال آلومینیوم شدند.

رضایی با اشاره به این که خطیبی همکاری بیشتری با این باشگاه کرد افزود: در نهایت ما برای این سه مربی ۱۶ شرط گذاشتیم که فقط خطیبی عین ۱۶ شرط را پذیرفت و به عنوان کاندیدای اصلی پای میز مذاکرات نهایی نشست. مذاکرات خوب پیش رفت و در آخرین ساعت شب بود که مذاکرات را نهایی کردیم. حدس می‌زنم این مربی انگیزه‌های لازم برای هدایت تیم آلومینیوم را دارد. اول به خاطر تصمیمی که فصل قبل برای جدایی از تیم ما گرفت و ثابت شد کار اشتباهی کرده و نباید با احساسات مردم اراک بازی می‌کرد و در مرحله دوم برای این که حیثیت حرفه‌ای خود را که همان توانمندی این مربی است به اثبات برساند. او در نطر دارد اتفاقاتی را که در تبریز برایش رخ داد از ذهن‌ها پاک کند و این حیثیت حرفه‌ای را برگرداند.

وی تاکید کرد که ضمانت‌هایی برای این که اتفاقات فصل قبل تکرار نشود گرفتند و خاطرنشان کرد: ما هر موردی را که باعث نگرانی هواداران و فوتبالدوستان اراکی در مورد این مربی می‌شود را با او طی کردیم. تعهدات مالی خود را گرفتیم. من امیدارم فصل خوبی برای اراکی‌ها در پیش باشد. ما از این انتخاب به دلایلی زیادی استقبال کردیم که یکی از آنها بستن تیم با سلیقه خطیبی است تیم را خطیبی فصل قبل خودش بسته بود و این امتیاز مهمی است. تنها چیزی که موجب نگرانی بود اشتباه فصل قبل خطیبی در ترک تیم بود که سعی کردیم در قرارداد این ریسک را با ابزار‌هایی که داریم به حداقل برسانیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم تاکید کرد: خطیبی نیز در این بخش خیلی همراهی کرد و واقعا کوتاه آمد. جا دارد از او تشکر کنم. درست است که برخی موارد انگیزشی باعث شد خطیبی وارد کارزار شود، ولی می‌توانست برخی شرایط را نپذیرد، ولی هر ۱۶ شرط را پذیرفت و به توافق رسیدیم. تعهدی از او در دست داریم و تعهدات محکمی وجود دارد که اتفاقات فصل قبل با این مربی رخ ندهد، ولی اجازه دهید این موارد را بیش از این باز نکنم.

رضایی در پایان ضمن ابراز امیدواری از بازگشت خطیبی به حمایت از مدیرعامل باشگاه تاکید کرد و گفت: ما به همکاری با این مربی و موفیت تیم بسیار امیدواریم. به خوبی می‌دانیم اگر امتیازاتی که او برای تیم کسب کرد را نداشتیم با منصوریان کارمان ساخته بود. ما با امتیازات خطیبی توانستیم در جدول در رده یازدهم بمانیم. از این رو از اعضای هیئت مدیره بخصوص دارابی و نائیجی تشکر می‌کنم که خیلی در این مسیر همراهی کردند و مخصوصا در فصول گذشته مسئولیت‌های زیادی را بر عهده گرفتند. از این پس نیز تلاش کرده از محرابی حمایت می‌کنیم. از این رو دست سرمربی هم باز است تا با توجه به بودجه‌ای که در اختیارشان گذاشتیم عملکرد خوبی ارائه دهند. امیدوارم با انگیزه‌ای که محرابی و خطیبی دارند فصل خوبی در پیش داشته باشند. بیشتر بخوانید: خطیبی: خوشحالم به آلومینیوم برگشتم/ سعی می‌کنیم بدون توجه به حواشی کار را پیش ببریم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخاب سرمربی هیئت مدیره فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم

اشکان خطیبی در گفت‌وگو با رادیو فردا به شرایط سخت زندگی خارج از ایران اعتراف کرد و گفت: خودم به همه چیز پشت پا زدم. دیگر توانایی کار کردن ندارم. اصلا از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم. واقعا سخت است؛ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد.

دیگر خبرها

  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین