Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:17:27 GMT

حل مشکل آب شرب روستای تخت اناری ضرورت دارد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۵۷۲۸

حل مشکل آب شرب روستای تخت اناری ضرورت دارد

علیرضا آرپناهی عضو شورای اسلامی روستای تخت اناری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: روستای تخت اناری در فاصله چهار و نیم کیلومتری از شهرستان شوشتر واقع شده است و ۵۰ خانوار دارد بعضی از این خانوار‌ها به دلیل مشکلات روستا به شهر‌ها مهاجرت کردند.

او با بیان اینکه این روستا افتخار داشتن اولین شهید طلبه در جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس را دارد، افزود: مسئله اصلی این روستا نداشتن آب شرب و لوله کشی بوده که مردم را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرپناهی بیان داشت: اهالی روستای تخت اناری کشاورز هستند و برای مبارزه با بی آبی در شرایط سختی قرار دارند آن‌ها برای تولیدات کشاورزی و دامی هموار گام برمی دارند و ان شاءالله مسئولان برای حل مشکلات آن‌ها را یاری کنند.

عضو شورای اسلامی روستای تخت اناری تصریح کرد: از مسئولان تقاضا داریم به این روستا بیایند و مشکلات را بررسی و راهکار‌های لازم جهت رفع آن‌ها ارائه را ارائه کنند.

او گفت: ان شاءالله با همکاری مسئولان شوشتر و خوزستان شاهد شکفتن جوانه‌های امید و اشتغالزایی در راه پیشرفت ارتقای فرهنگ روستا مداری، کشاورزی و دامپروری باشیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب بی آبی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان