Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:27:51 GMT

کشف ۱۰ میلیارد دارو قاچاق بیماران کرونایی در پاوه 

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۶۳۹۸

کشف ۱۰ میلیارد دارو قاچاق بیماران کرونایی در پاوه 

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف تعدادی داروی قاچاق موثر در درمان ویروس کرونا به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان "پاوه" خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی "ملندر" با اشراف اطلاعاتی خود از انتقال تعدادی داروی کرونا که به صورت قاچاق از خارج مرزها به داخل کشور وارد شده بود مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پژو پارس در نزدیکی نقاط مرزی شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی های انجام گرفته 40 عدد دارو موثر در درمان ویروس کرونا که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 10 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

جاویدان همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه کرونا در ایران نیروی انتظامی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش مشرق، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد