Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:56:42 GMT

سخت‌گیری شدید کره‌‌ای‌ها نسبت به تیم عراق

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۶۹۳۷

مسئول هماهنگ کننده رسانه ای عراق اعلام کرد که کاروان تیم ملی این کشور از اقدامات سختگیرانه کره ای در بدو ورود به این کشور، حیرت زده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان تیم ملی عراق ظهر امروز و پس از پروازی طولانی به سئول پایتخت کره جنوبی رسید. هشام محمد هماهنگ کننده رسانه ای تیم ملی عراق پس از ورود این تیم به سئول در گفتگو با خبرگزاری شفق گفت: وقتی به سئول رسیدیم، از اقدامات بسیار سخت و غیرعادی که در مورد پیشگیری از ویروس کرونا از ما به عمل آمد و با آن آشنا نبودیم، شگفت زده شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد: کاروان تیم ملی عراق به جایی حدود یک ساعت دورتر از فرودگاه که مکانی مخصوص برای ورود مسافران خارج از کشور کره جنوبی است، منتقل شد و از کل اعضای تیم ملی آزمایش کرونا به عمل آمد که نتایج آن روز دوشنبه مشخص می شود.


وی افزود: تیم ملی امروز نمی تواند تمرینی را برپا کند در حالیکه این مسئله توسط دیک ادووکات سرمربی عراق از قبل برنامه ریزی شده بود تا اعضای تیم پس از یک سفر طولانی که 12 ساعت به طول انجامید، کارهای ریکاوری را انجام دهند. پس از مشخص شدن نتایج تست کرونا، تیم ملی تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر با حضور همه بازیکنان برگزار می کند.

 


هشام محمد با ابراز شگفتی از رفتار کره ای ها و شیوه ای که از مسافران به عمل می آورند، توضیح داد: به هر یک از اعضای کاروان تیم ملی عراق، هفت صفحه برای پر کردن مشخصاتی که مربوط به ویزا است و همچنین یازده صفحه حاوی سوالات مربوط به ویروس کرونا داده شد و در حالیکه همگی از این رفتار حیرت زده شده بودند، این ما مسئله زمان زیادی را برای تکمیل فرم ها از ما گرفت.


وی ادامه داد: همه اعضای تیم ملی عراق واکسینه شده اند و حتی کارت واکسیناسیون را نیز در اختیار دارند، اما کره ای ها آن را به رسمیت نمی شناسند و از تمام اعضای تیم ملی عراقی تست کووید 19 به عمل آوردند. در حال حاضر منتظر اعلام نتایج این آزمایش ها هستیم تا از این قرنطینه خارج شویم و ما را به هتل محل اقامتمان منتقل کنند.


او در پایان درخصوص اینکه آیا سوء نیتی پشت این اقدامات سختگیرانه کره ای بوده است یا خیر، پاسخ داد: من معتقدم که این اقدامات توسط مقامات کره ای برای همه کسانی است که از خارج از کشور وارد سئول می شوند و این مسئله تنها برای کاروان تیم ملی عراق رخ نداده است.


 تیم های ملی کره جنوبی و عراق از حریفان اصلی ایران برای صعود به جام جهانی 2022 قطر به شمار می آیند. دو تیم روز پنج شنبه 11 شهریور در ورزشگاه سئول به مصاف هم می روند. عراقی ها سپس راهی قطر شده و خود را برای دیدار 16 شهریور برابر ایران آماده می کنند.

عراق کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی تیم ملی عراق کاروان تیم ملی عراق تیم ملی کره جنوبی اعضای تیم کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی