Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: در برهه زمانی فعلی واکسیناسیون فعالان گردشگری در اولویت دانشگاه علوم پزشکی نیست و نظر مثبتی به این موضوع ندارد.

علی خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه وزیر سابق میراث فرهنگی با وزیر بهداشت درخواست واکسیناسیون فعالان گردشگری را داشتند که در آن مقطع به نتیجه نرسید، افزود: در روزهای اخیر وزارت بهداشت با این موضوع موافقت کرده و در حال حاضر در استان‌های فارس و یزد در حال انجام است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گردشگری در دو سال اخیر خسارت جبران ناپذیری متحمل شده است، خاطرنشان کرد: فعالان این حوزه از جمله پرسنل و کارکنان تأسیسات اقامتی و مراکز تفریحی با توجه به شرایط کاری تأثیر زیادی در جلوگیری از شیوع و ‌توقف کرونا دارند.

خاکسار اضافه کرد: باید واکسیناسیون این قشر در دستور کار قرار گیرد و انتظار داریم با فروکش کردن پیک پنجم کرونا در استان، واکسیناسیون فعالان گردشگری در اولویت قرار بگیرد.

وی بیان کرد: اگر فعالان حوزه گردشگری واکسینه شوند  گردشگری می‌تواند فعالیت خود را از مهرماه به بعد از سر بگیرد بنابراین واکسیناسیون فعالان این حوزه باید انجام شود. 

خاکسار با بیان اینکه در استان ۲۱۰ نفر در حوزه گردشگری فعال هستند، ادامه داد: نیمی از آنها بر حسب شرایط مانند گروه سنی یا بیماری‌های زمینه‌ای واکسینه شده‌اند و در صورت واکسینه شدن باقیمانده افراد، به حوزه گردشگری کمک خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگري واکسیناسیون سراسری کرونا کرونا در ایران استانی فرهنگی و هنری واکسیناسیون فعالان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دراین مراسم برنقش روانشناسان و مشاوران درتشخیص آسیبها و مشکلات روابط افراد در زندگی خانوادگی و اجتماع تاکید شد.

روانشناسان می گویند سلامت روحی و روانی که در بسیاری از موارد کم اهمیت جلوه داده می شود مانند سلامت جسمی است که باید درکمترین زمان ممکن درمان شود. در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند