Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی روز دوشنبه در آیین توزیع بسته های معیشتی در رابطه با فعالیت‌های سپاه و بسیج در مقابله با کرونا اظهار داشت: قرارگاه شهید سردار سلیمانی در استان همزمان با سراسر کشور، با هدف کنترل و کاهش کرونا آغاز به کار کرده است.

سردار اسماعیل فرجی تصریح کرد: ۲ هزار و ۷۰۰ بسیجی در قالب ۶۸ تیم مراقبتی، ۴۳۰ تیم حمایتی و ۱۴۰ تیم نظارتی ماموریت اجرای طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حال ارائه خدمت به مردم است، گفت: علاوه بر این یک مرکز واکسیناسیون مستقل در مجموعه ایثار بجنورد نیز فعال است که در قالب ۱۰ غرفه به افراد مراجعه کننده برای دریافت واکسن خدمات می دهد.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۹۵ نفر از بسیجیان نیز در حوزه واکسیناسیون به کار گیری شده‌اند، ضمن اینکه شورای راهبری مقابله با کرونا در سطح محلات و روستاها در ۵۴۰ نقطه فعال شده است که اعضای این شورا شامل فرمانده پایگاه بسیج محله یا روستا، امام جمعه و مسئول خانه بهداشت، دهیار و شورای روستا هستند.

وی ماموریت شورای راهبردی روستا و محله را نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح روستا و محله، نظارت بر قرنطینه خانگی افراد تست مثبت، پیگیری، جلوگیری و پیشگیری از برگزاری برنامه‌های تجمعی عنوان کرد.

سردار فرجی در ادامه داد: هماهنگی با کلیه دستگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، کمیته امداد، آموزش و پرورش، استانداری، نظام پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی جهت هم افزایی ظرفیت‌های درمانی استان و همگرایی برای مدیریت این بحران انجام شده است.

وی افزود: بعد از فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با حضور جهادی و میدانی نیروهای نظامی، سپاه استان نیز بیش از پیش پای کار بوده و با تمام ظرفیت‌های نیرویی، شامل پرستار، پزشک یار و نیروهای خدماتی در خدمت دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

این آیین با انجام رژه موتوری و خودرویی و ارسال بسته های معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از کرونا پایان یافت.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

استان خراسان شمالی که از اواخر سال ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد، تاکنون چهار موج از این بیماری را پشت سرگذاشته و از هفته جاری وارد موج پنجم بیماری کووید ۱۹ و سویه جدید آن ویروس کرونای دلتایی موسوم به هندی شده است.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند که این میزان در موج پنجم افزایش زیادی داشته است.

براساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون تمامی شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان، فاروج، گرمه، جاجرم و  رازوجرگلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی بسته معیشتی خراسان شمالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی