Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ظرفیت شناسی جریان انقلابی کشور در شکل گیری دولت جدید باعث می‌شود جریان نفوذ حذف و یا حداقل قابل کنترل شود و از این پس مردم می‌توانند طعم شیرین خدمات دولت را حس کنند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت ضمن تبریک به اعضای دولت سیزدهم و آقای رئیسی در جلب اعتماد مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه ظرفیت جهادی و انقلابی باید پای نوسازی نظام اجرایی کشور بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بادامچیان در ادامه با تقدیر از سفر آقای رئیسی به خوزستان اظهار داشت: خوزستان کلکسیونی از موارد، اشکالات و مسائل مدیریت قبلی کشور در خدمت رسانی به مردم است که کار از آنجا شروع شده است و به سایر شهر‌ها و استان‌ها تسری می‌یابد.

وی تاکید کرد: مسوولان نباید به چاه ویل روزمرگی سقوط کنند و گرفتار شدن در مباحث سطحی آن‌ها را از گره گشایی دراز مدت باز می‌دارد.

بادامچیان تماس مداوم با مردم و به میان مردم رفتن را یک شیوه خوب و درست در حکمرانی توصیف کرد و گفت: گفتگو با مردم در دیدار‌های چهره به چهره از درد‌ها و مشکلات آن‌ها می‌کاهد و از این بابات باید از آقای رئیسی تقدیر کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با تشکر از نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت‌های وزرا گفت: یک هفته بررسی در کمیسیون‌ها و سپس در صحن علنی مجلس حکایت از دقت نظر نمایندگان دارد و بحث‌های موافق و مخالف نشان داد مجلس در نظارت خود جدی است و مطالبه عمل به وعده‌ها در راس نگاه نظارتی مجلس قرار خواهد گرفت.

بادامچیان در ادامه با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب به دولت آقای رئیسی اظهار داشت: جوان سازی، بازسازی انقلابی و رفتار عقلانی و فکورانه در همه عرصه‌های مدیریتی، اعتماد مردم را به دولت افزایش می‌دهد و فاصله دولت- ملت را کاهش و سرمایه اجتماعی را افزایش می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به موضع رهبر معظم انقلاب درباره دولت کنونی آمریکا در خصوص برجام گفت: ما با یک دولت روباه صفت و گرگ و درنده خو طرف هستیم و اروپایی‌ها هم دست کمی از آن ندارند.

وی افزود:، چون مواضع دولت کنونی آمریکا همان مواضع ترامپ است هیچ گونه پیشرفتی را در مذاکرات نمی‌شود پیش بینی کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به تحولات افغانستان اظهار داشت: صحنه امروز افغانستان یک عبرت تاریخی برای غرب زدگان و غرب گرایان است و مردم جهان این روز‌ها شاهد صحنه‌های دلخراشی در فرودگاه کابل هستند که نتیجه 20 سال مداخله تجاوزکارانه و شکست سیاست‌های آمریکا را می‌بینند.

وی خطاب به طالبان و رهبران واقعی مردم افغانستان که در روز‌های سخت مبارزه با تجاوز شوروی و نیز تجاوز آمریکا حضور داشتند گفت: امروز مردم افغانستان نیازمند آرامش و فکر کردن به رفاه، توسعه و ترقی کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید به خونریزی‌ها خاتمه داد و مشکلات را از طریق گفتگو حل کرد افزود: دولت جدید افغانستان باید یک زیست انقلابی و اسلامی بدون دخالت قدرت‌های خارجی را مدیریت کند و به مردم اطمینان دهد حقوق آن‌ها محفوظ و جان و مال و ناموسشان در امان خواهد بود.

بادامچیان ادامه داد: حکم به رد و قبول طالبان مشکلی را حل نمی‌کند. باید دید بین آن‌ها و آمریکایی‌ها در دوحه چه گذشته است و توافقات چه بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: آنچه مردم ما انتظار دارند این است که مرز‌های امن با افغانستان داشته باشیم، حقوق و امنیت شیعیان و همه فرقه‌ها در این کشور رعایت شود، مراودات اقتصادی همچنان یرقرار باشد، حق آبه ایران از هیرمند رعایت شود و از همه مهمتر تروریست‌ها در افغانستان به ویژه القاعده و داعش دوباره جان نگیرند.

وی همچنین گفت: ما امیدواریم با هوشمندی که حاکمان فعلی افغانستان تاکنون در تغییر رفتار خود نشان داده اند، حقوق اقوام و مذاهب در ترکیب قدرت جدید دولت افغانستان رعایت شود تا بهانه‌ای برای مداخله قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای به وجود نیاورد.

بادامچیان تصریح کرد: ما بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب طرفدار ملت افغانستان هستیم و در حمایت از این ملت مظلوم هیچگاه کوتاهی نمی‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره آینه داران آفتاب شهیدان رجایی و باهنر، اندرزگو، عراقی، لاجوردی و دیگر شهدای شهریورماه گفت: خداوند را شاکریم که دولتی سرکار آمده که شبیه‌ترین دولت پس از انقلاب به دولت شهید رجایی است و امیدواریم آیت الله رئیسی با کمک مردم و تاسی به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند و تصویری از کارآمدی نظام اجرایی را به نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان حزب موتلفه اسلامی آیت الله رئیسی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی رهبر معظم انقلاب آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رسول عطائی افزود: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

او اضافه کرد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی