Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز ، موسی خلیل‌اللهی در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: طی یک‌سال گذشته با درایت و مدیریت استانداری فضای مناسبی حاکم شده اقدامات و تلاش‌های خوبی برای حل مشکلات انجام شده که قابل قدردانی است.

وی افزود: با وجود فضای خاصی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان آذربایجان‌شرقی به وجود آمده و موجب مضاعف شدن مشکلات شد، اما با همراهی استانداری در کنار دادگستری استان و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان در رابطه با حمایت از سرمایه‌گذاری و تامین امنیت سرمایه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گذاری و اشتغال اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته در کنار فضای خاصی که به دلیل تحریم‌ها و کرونا به وجود آمده، تمام تلاش دادگستری استان حضور در کنار دولتمردان برای حل بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم بوده و امیدواریم با عنایت خداوند به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه استانداری در کنار دستگاه قضایی بوده و این قابل قدردانی است، ادامه داد: با توجه به استقرار دولت جدید و شروع کار آن تلاش‌ها تداوم خواهد یافت و تلاش خواهیم کرد راهی پیدا کنیم تا دغدغه‌های مردم را رفع کرده و توسعه مدنظر رهبری محقق شود تا خدمتی بی‌منت و در شان مردم ارائه شود.

خلیل‌اللهی با اشاره تحویل ساختمان جدید به دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، طبق توافق‌نامه‌ای با استانداری، متذکر شد: تلاش دادگستری این بوده تا بخشی از مشکلات فیزیکی دادگستری استان را رفع کرده و در فضایی مناسب و متناسب با شان و جایگاه مردم خدمات ارائه شود.

در ادامه این دیدار محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طی سال‌هایی که در استان حضور داشتیم فضای مودت و همدلی در استان حاکم بوده، تصریح کرد: بدون حضور دستگاه قضایی و ایجاد امنیت قضایی نمی‌توانستیم کاری را پیش ببریم و در راستای حمایت از تولید و دیگر مسائل استانداری و دستگاه قضایی در کنار هم بودند.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته با وجود طوفان‌های بزرگی که پشت سر گذاشتیم اقدامات بزرگی در استان انجام شده است، یادآور شد: اگر امروز با افتخار می‌گوییم که اجازه زمین‌خواری در استان نداده‌ایم یا موضوع ذوب مس، نفلین سینیت و راه‌آهن نهایی شده با حمایت و همراهی دستگاه قضایی استان بوده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دادگستری دستگاه قضایی مشکلات مردم رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز استانداری آذربایجان شرقی تحریم مس سونگون نفلین سینیت سراب محمدرضا پورمحمدی آذربایجان شرقی دادگستری استان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس برش استانی، سهمیه آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد و در بخش شهری تعداد ۸۹ هزار واحد بود که ۳۹ هزار واحد تعریف و ۳۷ هزار واحد قرارداد بسته شده و ۲۶ هزار واحد تحویل نیز داده شده است.

مالک رحمتی، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور وزیر راه برگزار شد، گفت: ۳۵ درصد از سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مدتی کاهش یافته بود که با دستور وزیر محترم شاهد رشد این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش خودمالکی شهری تعداد ۴۰ هزار واحد سهمیه داریم که همگی به بانک معرفی شده‌است، گفت: ۱۰ هزار واحد تا به امروز عملیاتی شده است. 

رحمتی ادامه داد: در خودمالکی روستایی نیز سهمیه ۴۸ هزار واحدی داشتیم که ۲۳ هزار واحد به بانک معرفی و ۱۴ هزار واحد نیز عملیاتی شده است.

رحمتی با بیان اینکه تعداد ۲۹ هزار واحد در طرح بازآفرینی شهری داریم که ۱۶ هزار واحد پروانه گرفته‌اند، اظهار کرد: ۷۵۰ هکتار زمین روستایی برای این طرح به تازگی تأمین شده و ۱۵ الی ۱۰ هزار واحد نیز در این زمین ساخته خواهد شد.

وی به تأمین زمین ۵۰۰ هکتاری در روستای شادآباد مشایخ تبریز اشاره کرد و گفت: در مجموع نزدیک به هزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای واحدهای نهصت ملی مسکن تأمین می‌شود که در این صورت می‌توانیم در دو سال پیش رو شاهد رشد اجرای این طرح در استان باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی