Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@22:49:37 GMT

پیام دعوت به همکاری وزیر اطلاعات

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۳۵۵۴

پیام دعوت به همکاری وزیر اطلاعات

به گزارش همشهری آنلاین، متن پیام حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات بدین شرح است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »
الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینْ
و الصّلاه و السّلام علی محمّد و آله الطّاهرین
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی عَلِیِّ بْنِ مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضَی 
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلی حُجَّتِکَ و وَلِیِّکَ القائِمَ 
رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا (سوره مبارکه اسراء ، آیه شریفه 80)

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفای ایشان، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اینک که به لطف خدای متعال، دولت مردمی سیزدهم شکل گرفته و اعضای دولت با معرفی رئیس جمهور محترم و اخذ رأی اعتماد نمایندگان محترم شما مردم عزیز، خدمت گزاری خود را آغاز نموده‌اند، لازم می دانم از آحاد مردم عزیز، نخبگان، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی، صاحبان مشاغل و صنوف مختلف که در هفته‌های گذشته نسبت به این سرباز کوچک انقلاب و مردم و خدمت‌گزار خودشان ابراز لطف و محبت نموده‌اند، صمیمانه تشکر نمایم و سلامتی و توفیق همه عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
قطعاً، ایجاد امنیت پایدار و اطلاعات مردم محور، در گرو همکاری تک‌تک مردم عزیز کشورمان است. از همین امروز، از آحاد ملّت شریف، نخبگان، شخصیت‌های دینی و سیاسی، متخصصین، دانشجویان، طلاب، هنرمندان، اقوام، ادیان، مذاهب و همه عزیزان، درخواست همکاری می‌نمایم تا از طریق بهره‌مندی از توان و ظرفیت فرزندان شما در سربازخانه امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و به لطف حق بتوانیم منویات مقام ‌معظم‌ رهبری (مدظله‌العالی) و برنامه‌های رئیس جمهور محترم و مردمی را اجرایی نماییم.    

کد خبر 623678 برچسب‌ها وزارت اطلاعات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری