Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از غیر فعال بودن مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ٩ و ١٠ شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش نجیمی در اینستاگرام خود نوشت:

"به نام خدا

به اطلاع همشهریان گرامی می‌رساند با توجه به محدودیت موجودی واکسن و نیاز به ارتقای نحوه نوبت دهی، مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ٩ و ١٠ شهریورماه فعال نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است از هر گونه مراجعه به این مراکز خودداری شود. بدیهی است از افراد دارای نوبت مورد اشاره متعاقباً دعوت به عمل می‌آید. "

کد خبر 518360

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اینستاگرام واکسن کرونا واکسن مراکز واکسیناسیون کرونا شهريورماه موج پنجم کرونا در ایران موج پنجم کرونا در اصفهان موج پنجم کرونا مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان اصفهان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود