Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزی مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی نقل می کردند که در یکی از روزها در راه تشرف به حرم رضوی، با مرحوم حاج حسین آقای الهی قمشه ای مواجه شدم. ایشان تا مرا دید آغوش خود را باز کرد و در بغلم گرفت و فرمود: خدا رحمت کند مرحوم آقا میرزا عبدالعلی - پدر مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی- را. ایشان از اولیای الهی بود. یکی از ویژگی‌های اولیای الهی این است که زمان وفات خود را درک می کنند و از همین رو قبل از وفات مقدمات سفر خود را فراهم می کنند؛ از جمله ایشان حدود ده روز قبل از وفاتشان مرا دیدند و در آغوش کشیدند و از من حلالیت طلبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حاج آقا مجتبی در ادامه فرمودند: اتفاقا مدتی نگذشت که ایشان هم به رحمت خدا رفتند و من به یاد حرف آن روزشان افتادم. 

خدا رحمت کند شهیدان رجایی و باهنر را. آن دو نیز از همین سلسله بودند. یک روز غروب به اتفاق دونفر از دوستان خدمت شهید رجایی رسیدیم. در خلال صحبت من به ضعف حفاظت ساختمان نخست ریاست جمهوری اشاره کردم و از ایشان خواستم چاره ای بیندیشند.
ایشان فرمودند: ای بابا! ما که تا دوهفته دیگر بیشتر زنده نیستیم. البته ما در آن زمان سخن ایشان را جدی نگرفتیم اما دقیقا دو هفته بعد آن حادثه دلخراش رخ داد. همچنین در دوران کوتاه نخست وزیری شهید باهنر نیز عموما ظهرها درخدمت ایشان بودم.

شهید باهنر همچون یار همسفرشان، شهید رجایی بسیار پرکار بودند، روزی به ایشان عرض کردم شاید بد نباشد شما در کنار اینهمه مشغله، یک برنامه کوه نوردی هم برای خودتان درنظر بگیرید... فرمودند انشاءالله (به زودی) در آن دنیا... و چنین بود که هر دو در هشتم شهریور ماه آسمانی شدند. خوشا به حال آنها که حقیقت را دریافتند و به چنان یقینی رسیدند.

کد خبر 1550158

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی اکبر اشعری آیت الله مجتبی تهرانی شهید محمدعلی رجایی حاج آقا مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی