Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از تمدید مهلـت دفاع از پایان‌نامـه‌های کارشناسی ارشد و رسالـه‌های دوره دکتری این دانشگاه خبر داد و گفت: کلاس های آموزشی دانشجویان شهید بهشتی از ۲۷ شهریور به صورت مجازی آغاز خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر افضلیان، ضمن بیان این مطلب از تمدید زمان دفاع از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و افزود: با توجه به  شرایط حاصل از اوج همه‌گیری کووید ۱۹ و با هدف مساعدت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و برای حل مشکل آن گروه از دانشجویانی که در مرحله دفاع قرار دارند، مهلت دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دوره دکتری تا ۳۱ شهریور و مهلت برگزاری ارزیابی جامع آموزشی و پژوهشی تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با افزایش این زمان، دانشجویان مذکور بتوانند در زمان مقرر فارغ‌التحصیل شوند.

وی همچنین درباره آغاز سال‌تحصیلی گفت: براساس تقویم آموزشی دانشگاه شهید بهشتی، ثبت‌نام دانشجویان طی سه روز از ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه انجام خواهد شد و کلاس‌های درس نیمسال اول سال‌تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی درخصوص زمانبندی ثبت‌نام دانشجویان ورودی‌ جدید اظهار کرد: پذیرش غیرحضوری ۳۷۰ دانشجوی دوره دکتری ورودی جدید طی هفته گذشته انجام شد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، انتخاب واحد این دانشجویان نیز از ۲۰ شهریور انجام می‌شود. پیش‌بینی این است که تا اواخر شهریور نتایج نهایی دوره کارشناسی  اعلام شود و سال تحصیلی این گروه از دانشجویان نیز ابتدای نیمسال آغاز شود. با توجه به تاخیر در برگزاری آزمون دوره کارشناسی‌ارشد، به احتمال قوی نتایج این دوره در اواخر مهرماه اعلام خواهد شد، از این‌رو برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری ترم فشرده برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی جدید صورت گرفته است.

دکتر افضلیان، از برگزاری کلاس‌های به صورت غیرحضوری خـبرداد و افـزود: با شدت همه‌گیری کرونا و برای حفظ سلامت دانشجویان، امکان برگزاری حضوری کلاس‌ها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ وجود ندارد؛ براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، کلاس‌های دروس نظری به صورت غیرحضوری برنامه‌ریزی شده‌اند؛ چنانچه شرایط اجرای حضوری کلاس‌ها در طول نیم سال مهیا شود، ترم به‌صورت حضوری ادامه خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، وی در پایان خاطـرنشان کرد: تجربه برگزاری سه ترم غیرحضوری، موجب شده دانشجویان و اعضای هیات علمی کاملا به این شیوه مسلط شوند و با توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های دانشگاه در حوزه یادگیری الکترونیکی، ان‌شاءالله فرآیند یادگیری  غیرحضوری در ترم جدید به خوبی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شهيد بهشتي همه باهم علیه کرونا آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی کارشناسی ارشد کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود

دویست و شصت و دومین جلسه از کلاس مجردهای حجت‌الاسلام شهاب مرادی به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در پردیس مرکزی دانشگاه تهران تشکیل خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، از سال ۱۳۹۰ و اولین جلسات تاکنون، جلسات کلاس مجردها به همت شهاب مرادی به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود. این جلسات همیشه ویژه اعضاء است اما در این جلسه، شرکت عموم دانشجویان در «کلاس مجردها» آزاد است. 

این جلسه مهمان-آزاد از کلاس مجردها فردا یکشنبه (۹اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آخرین جلسه کلاس مجردها که در دانشگاه تهران برگزار شد، برمی‌گردد به تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ که از آن تاریخ ۶۰ ماه می‌گذرد.

«کلاس مجردها» عنوان اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای به ابتکار حجت‌الاسلام شهاب مرادی است که می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد. این کلاس که با استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگومحور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.

اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد، و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت این روحانی نام آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال ۱۳ دوره و جمعا ۲۶۱ جلسه چندساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تجربه این کلاس نشان می‌دهد اگر جوانان حس کنند یک عالم  با مهربانی و دلسوزی برای آنها وقت می‌گذارد و آنها را باور دارد، آنها هم برای تقویت و ماندگاری این رابطه محترمانه متقابل تلاش خواهند کرد.

قسمت‌های کوتاهی از کلاس مجردها پس از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت