Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:55:24 GMT

التهاب دارویی در مازندران فروکش کرد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۷۱۰۱

التهاب دارویی در مازندران فروکش کرد

محمدرضا شیران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خدمات لازم به بیماران کووید در بیمارستان‌ها انجام می‌شود، افزود: تاکنون مشکلی از نظر تهیه سرم و اقلام دارویی در بیمارستان‌ها نداشتیم.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت بیمارستان‌ها و افزایش شمار مراجعان برای دریافت خدمات یادآور شد: با پیگیری‌های لازم تلاش شد برخی التهاب ناشی از کمبود دارو وجود دارد، رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از یک هفته اکثر شرکت‌های واردکننده سرم، در حال توزیع و عرضه سرم و اقلام دارویی در داروخانه هستند و اکنون التهاب دارویی در استان نداریم.

شیران با بیان اینکه توزیع سرم و دارو طبق سهمیه در استان انجام می‌شود، گفت: شرکت‌های دارویی نمی‌توانند یکدفعه تمامی داروها و سرم‌ها را عرضه کنند و باید به تدریج اقدام به این کار داشته باشند.

معاون غذا و دارو علوم پزشکی مازندران درباره کمبود برخی انواع واکسن کرونا اظهار داشت: سیاستگذار واکسن، وزارت بهداشت بوده و براساس میزان واردات به دانشگاه‌ها سهمیه داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم نگران تزریق واکسن نباشند، گفت: کمیته علمی وزارت بهداشت قرار است جایگزین واکسن‌های تزریق شده اولیه را اعلام کنند و مردم هیچ نگرانی در این بخش نداشته باشند.

کد خبر 5293400

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران دارو ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل دولت سیزدهم محرم 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی