Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به نظارت استاندارد بر کالاهای صادراتی در مرز مهران، گفت: مصالح ساختمانی بیشترین کالای صادراتی در مرز مهران است.

به گزارش قدس آنلاین، مهناز همتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹ هزار و ۱۵۷ تن کالا ارزیابی و با صدور گواهی انطباق از مرز مهران صادر شده است.

وی افزود: این کالاها پس از بازرسی، نظارت بر آنها توسط کارشناسان استاندارد از طریق مرز مهران به کشور عراق صادر شده و بیشترین کالای استاندارد صادر شده از مرز مهران مربوط به مصالح ساختمانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی عنوان کرد: همچنین در طی این مدت برای تعداد ۵۴۸ فقره پرونده صادراتی بر اساس پروانه استاندارد آنها مجوز صادر شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام اضافه کرد: همچنین در این مدت ۴۴۶ فقره آزمون تعیین مالکیت در آزمایشگاه اداره استاندارد مهران انجام شده که بیشتر آن مربوط به آهک و کربنات سدیم بوده است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل استاندارد ایلام مصالح ساختمانی مرز مهران صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!

بازدید 5 مهران مدیری در برنامه اسکار مقایسه‌های تلخی درباره کاهش شدید و سریع ارزش پول ملی داشت که هر مسئولی در چند دهه اخیر به ویژه مسئولین اقتصادی و روئسای بانک مرکزی که نقش اصلی را در این فاجعه داشتند، باید از شنیدنش آب شوند. مقایسه‌های مدیری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی