Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:35:54 GMT

نمایشگاهی به بزرگی یک شهر در همدان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۷۹۸۵

نمایشگاهی به بزرگی یک شهر در همدان

ایسنا/همدان رئیس انجمن خوشنویسان شعبه همدان گفت: با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و انجمن خوشنویسان همدان، نمایشگاه خوشنویسی به منظور گرامیداشت هفته همدان، از آثار استادان و تعدادی از خوشنویسان فوق ممتاز همدان در میدان تاریخی امام برپا شد.

خسرو نجومی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه خاص که برای اولین بار در این ابعاد و در فضای باز انجام گرفته تا پایان هفته جاری برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: انجمن خوشنویسان همدان طی ماه‌های گذشته تلاش کرده با فعالیت‌های متفاوت و نو علاوه بر اینکه محدودیت‌های کرونایی را به منظور حفظ سلامت هنرمندان و علاقمندان به هنر خوشنوایسی رعایت کند، شور و شوق و انگیزه هنرمندان را در خلق آثار فاخر هنری تقویت کند و همچنین علاقمندان به هنر به ویژه هنر خوشنویسی از این برنامه‌های فرهنگی بهره لازم را ببرند.

نجومی تصریح کرد: در این راستا چندین رویداد در فضای باز با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که شهر همدان در زمینه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری دارد برنامه‌ریزی کردیم.


وی اظهار کرد: رویدادی که در حال حاضر با مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و انجمن خوشنویسان همدان در حال اجرا است،  نمایشگاهی از آثار  اساتید و تعدادی از خوشنویسان فوق ممتاز شهر همدان است که به مناسبت گرامیداشت هفته همدان و در پیاده راه میدان امام برپا شده است.

نجومی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاهی به این شکل و با این ابعاد در همدان برای اولین بار است که برپا شده و در سایر نقاط کشور هم اگر برگزار شده باشد تعداد زیادی نیست.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان در ابعاد دو متر در سه متر چاپ شده و یکی از اهدافی که در انجمن خوشنویسان از برگزاری رویدادهای این چنینی دنبال می‌کنیم معرفی هنر خوشنویسی و هنرمند خوشنویس به عموم جامعه است بنابراین تلاش می‌کنیم تا در راستای اشاعه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی قدم برداریم.



انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نمایشگاه خوشنویسی همدان انجمن خوشنویسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در جام حذفی که جام شگفتی‌هاست تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و نساجی را حذف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا نقی‌زاده بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر واقعاً فکر کنم بازی تاریخی بود و آنهایی که در ورزشگاه یا خانه بازی را تماشا کردند، از مسابقه لذت بردند. ما توانستیم مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتیجه 2 بر صفر باخته را به مساوی بکشانیم یا بازی 4 بر 2 را به 4-4 تغییر دادیم و توانستیم در ضربات پنالتی برنده باشیم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی در ادامه افزود: به تیم، هواداران و کارگران کارخانه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خد را شکر شرمنده مردم نشدیم. این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود که من سعی کردم آن را وارد دروازه رقیب کنم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد ادامه رقابت‌های جام حذفی و میزان امیدواری برای قهرمانی در این جام، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ما سال گذشته هم تا فینال جام حذفی رفتیم. امسال هم تیم‌های بزرگی را حذف کردیم، تیم نساجی و تیم پرسپولیس. امیدواریم که در ادامه راه این روند را تکرار کنیم. 

نقی‌زاده در پایان گفت: در لیگ برتر هم سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم البته یک مقدار از آن چیزی که خودمان می‌خواستیم عقب ماندیم. سعی می‌کنیم این شش بازی لیگ را هم جلو برویم تا با رتبه خوب لیگ را تمام کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است