Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@03:28:56 GMT

سال سخت برای استقلال/ وعده فرهاد مجیدی عملی نشد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۱۴۷۲

سال سخت برای استقلال/ وعده فرهاد مجیدی عملی نشد

به گزارش صدای ایران، سعید بیگی پیشکسوت تیم استقلال در خصوص وضعیت این باشگاه اظهار داشت: این همه تغییر در استقلال بسیار عجیب است به خصوص که مجیدی هم قبل از پایان فصل بارها تاکید کرده بود که حفظ شاکله این تیم از اصلی ترین مطالباتش از مدیریت است و بیان داشته بود با حفظ این تیم و جذب دو سه بازیکن می‌تواند تیمی رویایی بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بخش اول صحبت‌های مجیدی که محقق نشد و شاکله تیم حفظ نشد، اما امیدوارم بخش دوم صحبت‌های او محقق شود و شاهد یک استقلال رویایی برای فصل بعد باشیم.

بیگی تاکید کرد: البته این حق هر سرمربی است که تیم را با سلیقه و بر اساس تفکرات خودش ببندد و کاملاً هم بدیهی است که همان سرمربی در پایان هم باید پاسخگوی عملکردش باشد. ما امروز در نقل و انتقالات حق را به مجیدی می‌دهیم و در مقابل از او انتظار داریم تیمی رویایی بسته و در پایان فصل به قهرمانی برسد. امروز موفقیت برای استقلال و استقلالی فقط در قهرمانی خلاصه می‌شود؛ و دوم و سوم شدن به هیچ وجه موفقیت و رضایت بخش نیست.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته حق را به مجیدی می‌دهم بر اساس نظر خودش بازیکن بگیرد یا بازیکنی را کنار بگذارد، اما نظر من این است با توجه به رفت و آمدهایی که صورت گرفته، سالی سخت را برای آبی پوشان پیش بینی می‌کند که امیدوارم پایان این سال سخت، شیرین و با قهرمانی همراه باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص دیدار با الهلال بیان داشت: کاملاً مشخص است که الهلال حریفی بسیار دشوار برای استقلال است. به خصوص که آنها از مدت‌ها پیش آماده این بازی شده و حتی برای قهرمانی آسیا دورخیز کرده‌اند و این در حالی است که در تهران تیم ما هنوز شکل هم نگرفته و امروز که دو هفته به این بازی هست، واقعاً مجیدی حتی نمی‌داند چه بازیکنی را در اختیار دارد و بیس ترکیب تیمش چیست.

وی افزود: جدایی برخی از بازیکنان استقلال نمی‌تواند دلایل فنی داشته باشد چرا که عملکرد آنها به لحاظ فنی قابل دفاع بوده است. شاید جدایی این نفرات دلایل دیگری داشته باشد که از نظر مجیدی و مدیریت باشگاه کاملاً موجه است. اما جدایی یکسری بازیکن کاملاً بر خلاف پیش بینی‌ها بوده که در راس آنها می‌توانم از مسعود ریگی نام ببرم.

بیگی گفت: از آنجایی که این بازیکن درست در پست خود من بازی می‌کند، به اهمیت حضور وی در استقلال کاملاً آگاهم. بازیکنی با خصوصیات ریگی برای هر تیمی یک موهبت است و استقلال نباید به راحتی او را از دست می‌داد. به خصوص که ریگی علاوه بر مسائل فنی، به لحاظ اخلاقی هم در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

پیشکسوت آبی پوشان ضمن ابراز موفقیت برای این تیم در فصل آینده گفت: امیدوارم بازیکنان جدید خیلی زود در ترکیب تیم جا افتاده و خیلی سریع در تیم هماهنگی ایجاد شود. هماهنگی بین نفرات قدیم و جدید در اسرع وقت از الزامات همه تیم‌های فوتبال در همه جای دنیا است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی سعید بیگی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود

به گفته اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل، وینیسیوس در حال حاضر در بین سه بازیکن برتر دنیا قرار دارد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ دو گل به ثمر رساند و به گفته ریوالدو، هموطن او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا و جهان است.

ریوالدو در مورد درخشش هم‌وطن خود، وینیسیوس جونیور در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده و گفته او می‌تواند با قهرمان کردن رئال مادرید برنده توپ طلای امسال شود. ریوالدو دراین‌باره می‌گوید:

او در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی رئال بوده و انگیزه فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داده است. تیم رئال مادرید به سبک بازی او وفق یافته و در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان، وینیسیوس جونیور به یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا تبدیل خواهد شد.

حتی بدون کسب هیچ عنوانی، او هم‌اکنون در بین سه بازیکن برتر جهان قرار دارد. اگر رئال مادرید در هفته آینده از سد بایرن مونیخ عبور کند و به قهرمانی لیگ قهرمانان برسد، وینیسیوس شانس بسیار زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن فصل خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!