Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، جلسه هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ۲۴ مردادماه با حضور اعضای هیات مدیره در تهران برگزار شد که در پایان آن نیز اعضای هیات مدیره به صورت دست جمعی استعفای خود را اعلام کردند.

علی عیسی زاده، جهانگیر کی شمس، روح الله محمدی، حسن نصر اصفهانی، مظفر شاملی و حسین کشاورز، اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان پس از مطرح کردن کمبودها و تداوم مشکلات، استعفا دادند اما مدیران ارشد باشگاه صنعت نفت آبادان در مجمع تشکیل شده، با توجه به زمان از دست رفته و تحقق نیافتن وعده‌های نمایندگان شهر برای ایجاد تغییر و تحول در ساختار باشگاه و مطرح کردن مواردی که با منع قانونی مواجه بود، در نهایت با استعفای اعضای هیات مدیره باوجود اصرار این اعضا بر استعفا، مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین در این مجمع یک تصمیم دیگر نیز اتخاذ شد که طی آن اعضای مجمع و هیات مدیره باشگاه با استعفای علی عیسی زاده از مدیرعاملی باشگاه موافقت و جهانگیر کی‌شمس به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد تا بیش از این باشگاه برای آماده سازی تیم جهت حضور در لیگ بیست و یکم متضرر نشود.

روح الله محمدی، عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با تایید مخالفت مجمع نمایندگان صاحبان سهام موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با استعفای هیات مدیره باشگاه، گفت: همین مجمع و هیات مدیره باشگاه نیز آقای کی‌شمس را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند.

اودرخصوص انتخاب سرمربی تیم نیز عنوان کرد: کارهای مربوط به بسته شدن تیم از جمله انتخاب سرمربی را در اسرع وقت انجام می‌دهیم تا تیم برای فصل جدید لیگ برتر آماده شود.

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت آبادان فوتبال هیات مدیره باشگاه اعضای هیات مدیره صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند