Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدقاسم عین‌الکمالی روز سه‌شنبه در دومین نشست پیشگیری از وقوع جرم استان سمنان در سال ۱۴۰۰ در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل استان سمنان ابراز داشت: گله‌مندی مردم از قطع برق در چند حوزه مربوط به قطع برق با وجود ظرفیت بالای تولید برق در کشور، بی‌برنامگی و خاموشی‌های خارج از برنامه، و ورود خسارت به وسایل برقی منازل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نارضایتی‌ها با توجه به تمام شرایط موجود و فشار مضاعفی که بر شرکت‌های توزیع برق و برق منطقه‌ای استان وارد می‌کند مطرح می‌شود، اما بعد از چند ماه تغییر روند محسوسی در مقابله با کسری برق مشاهده نمی‌شود و هنوز برنامه‌ریزی منظم و دقیقی برای این مشکل وجود ندارد.

عین‌الکمالی بیان کرد: لازم است قراردادی با شرکت بیمه برای جبران خسارت به وسایل برقی مشترکان خانگی و تجهیزات صنایع ناشی از قطع برق منعقد شود.

وی با اشاره به قطع برق هفت ساعتی در برخی نقاط استان سمنان گفت: گله‌مندی مردم به حق است و لازم است هرچه زودتر برای آرامش روان جامعه چاره‌ای اندیشیده شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان گفت: در شرایط فعلی و مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی، بیکاری و شیوع کرونا، قطعی برق نباید مشکلی مازاد برای مردم باشد و مردم شایسته این شرایط نیستند.

برچسب‌ها سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق صفحات خورشیدی قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق صفحات خورشیدی قطع برق استان سمنان قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا

لطفی مدیرکل شیلات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در تولید آرتمیا دارد، گفت: آرتمیا موجود آبزی بوده، که یکی از محصولات پرفروش در بازار‌های جهانی است و در ۲۰۰ هکتار از زمین‌های شور استان پرورش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این محصول به مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروش می‌رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی‌پروری در مقیاس‌های بزرگ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد