Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: امروز با حضور معاون اجرای احکام دادسرای گرگان ۲۰ حکم قلع و قمع در روستای زیارت گرگان اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از دادگستری گلستان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در این باره اظهار داشت: امروز با حضور معاون اجرای احکام دادسرای مرکز استان 20 بنای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این بناهای ویلایی و مسکونی  به صورت غیرمجاز در منطقه کفتر خوسه زیارت ساخته شده بود که با تخریب این بناها بیش از سه هزار متر زمین کشاورزی آزاد سازی شد.

دادستان سیدحسینی با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های متولی در خصوص گزارش زودهنگام تخلفات و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیان داشت: 100 حکم قطعی قلع و قمع دیگر هم در منطقه زیارت در نوبت اجراست و تا پایان سال به تدریج اجرا می‌شود.

ارجاع 150 هزار ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها به مراجع قضاییمقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اردبیل تشدید می‌شود‌جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق گردشگری گلستان/ موافقت با تله‌کابین گرگان به شرط دریافت مجوزها

وی ادامه داد: 200 پرونده مربوط به ساخت و سازهای غیر قانونی این منطقه هم در دادگاه‌های استان در حال رسیدگی است که در صورت قطعی شدن حکم دادگاه، اجرا خواهد شد.

پیشتر رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بر برخورد قاطعانه با تغییر کاربری اراضی و دست اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی تاکید کرده بود.

انتهای پیام/582/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساخت و سازهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم

روستای شورکش از توابع شهرستان بابل استان مازندران است. بر روی رودخانه این روستا پل چوبی که هیچگونه ایمنی ندارد جهت عبور اهالی در نظر گرفته شده است اما با بارش های اخیر و سیلابی شدن رودخانه تنها پل چوبی این رودخانه تخریب شد و اهالی این روستا را با مشکل مواجه کرد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی و ساخت پل بر روی این رودخانه را کرد.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

عبور دلهره‌آور و ترسناک از رودخانه کشکان پلدختر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند