Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@23:04:24 GMT

حمایت روسیه از صلح و امنیت افغانستان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۳۴۸۱

حمایت روسیه از صلح و امنیت افغانستان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از اسپوتینک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری بعد از نشست خود با همتای ارمنی گفت: رهبران کشورهای سازمان معاهده امنیت جمعی رویکرد مشترکی درباره افغانستان همزمان با نشست سران این سازمان در سپتامبر تدوین خواهند کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه خاطرنشان کرد: طراحی رویکرد در چارچوب سازمان معاهده امنیت جمعی در نشست سران این سازمان در اواسط سپتامبر در دوشنبه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در نشست سران شانگهای که در پایتخت تاجیکستان بعد از اجلاس سران سازمان معاهده امنیت جمعی برگزار خواهد شد نیز بررسی می‌شود.

انتهای پیام

 

 

کد خبر: 1109081 برچسب‌ها افغانستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین با برپایی تجمعی باشکوه از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، از آنها حمایت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان قزوین در جهت حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل ظهر امروز تجمعی خودجوشی را در دانشگاه فنی شهید بابایی برگزار کردند.

دانشجویان ضمن حمایت قاطع از اقدامات جبهۀ مقاومت و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر از رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانش اعلام انزجار کردند.

دانشجویان قزوینی با گرایش‌ها و رشته‌های مختلف همه با هم یک صدا شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «دانشجو بیدار است، از ظلم بیزار است» و «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» را فریاد می‌زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان